yasmina Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 av ungene fra Halloween paa mine album. Hvis du gaar paa vaare album paa siden her, saa velger du O for onemorepsl og gaar inn paa det albumet som heter onemorepls saa er der 2 bilder av mine katein sabeltanner der
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Så fantastisk søte unger med Kaptein Sabeltann kostymer.....) Ikke rart de vant!!!!
Lene~mor til tre Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Så fine dem er Jeg har også bilde på profilen min av barna, gutten min er Kaptein sabeltann og jenta mi er heksa miriam Men det bildet er tatt i sommer da vi var i kristiansand.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 For noen tøffe sabeltanner. Ikke rart at de vant!! Nydelige barn du har:) Var det huset dere som det også var bilde av?
yasmina Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 takk, takk Det var det forrige huset vaart,vi flyttet derfra i august.
yasmina Skrevet 1. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2009 soete de var Lene! Guttene her elsker Miriam.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 skulle gjerne aett dine sjønne sabeltanner, men finner ikke bildene dine.
yasmina Skrevet 1. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2009 Paa venstre side her, i groenn rubrikk saa velger du vaare album, saa O for onemorepls. Finner nicket mitt paa 2.side , trykk paa det saa kommer bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå