Gå til innhold

La faktisk ut 2 bilder


Anbefalte innlegg

Skrevet

av ungene fra Halloween paa mine album.

 

Hvis du gaar paa vaare album paa siden her, saa velger du O for onemorepsl og gaar inn paa det albumet som heter onemorepls saa er der 2 bilder av mine katein sabeltanner der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk søte unger med Kaptein Sabeltann kostymer.....:o)

Ikke rart de vant!!!!

Skrevet

Så fine dem er :) Jeg har også bilde på profilen min av barna, gutten min er Kaptein sabeltann og jenta mi er heksa miriam :) Men det bildet er tatt i sommer da vi var i kristiansand.

Skrevet

For noen tøffe sabeltanner. Ikke rart at de vant!! Nydelige barn du har:)

 

Var det huset dere som det også var bilde av?

Skrevet

takk, takk :)

 

Det var det forrige huset vaart,vi flyttet derfra i august.

Skrevet

soete de var Lene!

 

Guttene her elsker Miriam.

Skrevet

skulle gjerne aett dine sjønne sabeltanner, men finner ikke bildene dine.

Skrevet

Paa venstre side her, i groenn rubrikk saa velger du vaare album, saa O for onemorepls. Finner nicket mitt paa 2.side , trykk paa det saa kommer bildene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...