isma Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Siden torsdag morgen har jeg kjent stikkende hodepine bak, litt oppe på høyre side av hodet. Det er så vont at jeg enten sier au eller kroppen rykker til nor jeg får det. Merker at det blir verre utpå kvelden, da jeg er mer sliten. Er det noen som andre som har opplevd det samme? Jeg er 20 uker på vei. Har ikke vært plaget med slikt før. Lurer på om jeg bør kontakte legen.
Erlinda Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Hei. Jeg har så å si hatt hodepine hver dag siden jeg fant ut at jeg var gravid, det var på juli/aug. Kan ikke planlegge noen ting. Går her for hver dag og håper at formen skal bli bedre, men den gang ei :-( Har ikke vært slik under et svangerskap før og dette er nr 4. Kvalm med brekninger, matlukt er pyton, svimmel, vondt i mellomgulvet og hodepine. Er nå i uke 19. Håper bare det gir seg snart, men det virker ikke slik. Får i meg mat, men klarer ikke tanken på å spise samme maten på flere dager. Nesten så jeg går med kleklipe på nesen når jeg lager maten om dagene. Har du fått hodepine nå, så tror jeg du bør oppsøke lege for å være på den sikre siden. Håper det ordner seg.
Gjest Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg har vært plaget med hodepine gjennom hele svangerskapet, og i følge legen min så er det visst ganske vanlig. Ta det opp med legen/jordmor ved neste kontroll hvis det ikke forsvinner. Jeg bruker ta 1 g paracet når det står på som verst, det tar den verste toppen.
Talie Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Jeg har også vært mye plaget med dette. Har vært gravid en gang før og da hadde jeg det samme problemet. Prøver å drikke nok vann og vile, men det gir seg ikke. Leste at det kunne ha noe med hormonet progestron å gjøre. Kan ikke knaske paracet hver dag heller, er skeptisk til å bruke slikt under graviditeten. Håper at det er noen som kommer på en vidunderkur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå