mamma til en prinsesse Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Her om dagen fikk jeg det plutselig for meg at jeg måtte sjekke sambo sin telefon, noe jeg ikke har gjort på 1 år fordi jeg har følt at jeg kan stole på han. Det jeg oppdager da er at han hadde startet med chating for 2 dager siden. Var som å få et slag i ansiktet og bare satt og skalv. Fulgte med på telefonen hans et par dager uten å si noe til han, og han var inne på chaten hver dag. Så en dag han var alene hjemme bestemte jeg meg for å teste han. Jeg opprettet en profil og sendte melding til han. Han tok kontakt og vi satt å skrev til hverandre i et par timer. Samtalen gikk ut på sex, og at han var på jakt etter en sexpartner. Han var ærlig og sa at han hadde dame, så det måtte være hemmelig. Han hadde et nick som sa hvor han bodde, og tilfeldigvis så bodde jeg 10 minutt unna. Han spurte om han skulle komme til meg så vi kunne ha sex. Dama er på trening sa han. Jeg sa at han heller kunne komme litt seinere. Vi satt å chattet en stund til, og han skrev at han måtte stikke, men vi kunne snakkes en annen gang. Jeg gikk tom for batteri, og fikk ikke svart han. Jeg fikk panikk, og trodde at nå hadde han fått napp hos noen andre, og skulle å treffe hun for sex. Jeg hoppet i bilen og kjørte så fort jeg kunne hjem, overbevist om at han ikke var hjemme. Da jeg kom hjem så stod bilen hjemme, nøyaktig der den stod da jeg reiste tidligere på dagen. Jeg gikk inn og han var faktisk hjemme. Jeg ble overrasket og lettet. Jeg fikk jentungen til sengs, og satt meg ned for å prate med han. Sa jeg hadde sjekket telefonen og visste at han chattet. Han ble helt rar i stemmen, og innrømmet at han hadde startet med det for noen dager siden. Men det var bare tidsfordriv og han var bare der å køddet seg, som han sa. Jeg presset han og spurte om han snakket med jenter, og det også innrømmet han. Spurte om det gikk i sex og han sa ja. Men det spillte ingen rolle fordi ingen visste hvem han var, og det gjorde ikke jentene han snakket med heller. Det var bare tidsfordriv. Jeg sa til han at jeg hadde sittet å chattet med han i dag og han ble enda rarere i stemmen. Jeg sa at jeg var utrolig skuffet, og at jeg kom til å flytte ut, for dette tolererte jeg ikke. Så sier han "Du så jo hva den siste meldingen jeg skrev til deg. At alt bare var tull" Jeg ladet telefonen og sjekket om det var kommet melding, og ganske riktig så var det det. Det stod: Du ble stille nå ja. Bare slett meg. Har dame og unge som jeg elsker. Har bare hatt tidsfordriv med deg. Kunne aldri vært utro. Så bestod han testen eller ikke? Føler at han strøk med glans, men så var det den siste meldingen som gjør at jeg føler at han bestod testen og. Hva mener dere?
Ugl@ Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Kan virke som han er litt ute etter spenning, men ikke vil gå steget ut hvis han sendte den meldingen. Ville kansje se hvor langt han fikk henne? Eller så ante han ugler i mosen og ble redd. Uansett så bør dere virkelig sette dere ned å snakke sammen skikkelig. Hadde mannen min begynt med noe sånt så hadde jeg blitt jævlig skuffa og lei meg.
mamma til en prinsesse Skrevet 1. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg ble kjempe lei meg. Føler ikke at jeg kan stole på han lenger. Vi har det kjempe fint sammen. Bortsett fra sex. Har slitt med sexlysten de siste to årene, så det har blitt lite sex. 4-5 ganger i måneden, mens sambo helst vil ha flere ganger for dagen. Han mener han egentlig ikke har gjort noe galt da det er ingen som vet hvem han er.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Om han har gjort noe galt eller ei går jo ikke på om noen gjennkjenner han eller ei. Det er om du føler det som et tillitsbrudd. Det vil jeg helt klart si det er, når han går så langt som å invitere seg hjem til en annen jente for å ha sex, selv om han tok det tilbake etterpå. Men jeg synes alikevel det er for drastisk å gjøre forholdet slutt pga. en slik sak.
Aliena Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Høres nesten ut som han etterhvert skjønte at det var deg han snakket med, og sendte den siste meldingen for å ro seg i land. Det gjetter jeg på. Utrolig vanskelig å vite hva man skal gjøre og tenke i en sånn situasjon. Men han må da ha litt urealistsike forventninger som vil ha sex flere ganger til dagen. Hvilke småbarnsforeldre orker det? Synes ikke 4-5 ganger i mnd var så lite.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 HELT enig med Aliena. Tenker akkurat det samme!
ana baroma Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Istedet for å spørre om det her inne, så hadde jeg spurt meg selv. Ikke i dag, men om noen dager kanskje. i tillegg hadde jeg nok bedt om hjelp fra noen utenfra, familievernkontor eller lignende, og nærmest stilt dette som krav til han for å kunne fortsette forholdet. Når det er sagt, så har jeg opplevd omtrent det samme. Exen min chattet med opptil flere andre kvinner, og utleverte meg og oss, sexliv, økonomi, osv. Og det at han delte ut mer eller mindre gode karakteristikker om meg og oss var faktisk verre enn dette med sexchatten følte jeg. Dette var ikke årsaken alene til at det ble slutt, saken var nok mer kompleks enn som så. Men sårheten over sviket kjenner jeg... Håper det ordner seg for dere, man skal jo møte en del skuffelser og motbakker i løpet av et ekteskap/forhold:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå