Gå til innhold

Titter innom i natten :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle vel helst had vett til å legge meg, men her sitter man å leser pensum mens unger og gubbe sover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da! :o)

Alt vel ellers?

=)

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er den eneste våkne. Det er godt og stille i huset om natta, utrolig hvor mye jeg får gjort når de andre sover. :o)

Skrevet

Heisann Vålerenga12....og co kan man jo si. Gratulerer med BIM :-)

Joda, alt vel her. Travle tider, men stortrivest som student og kone ;-) Ser du venter aprilbarn, super tid å få barn på :-) Minstejenta mi er jo aprilbarn. Sukk, nesten så man blir litt misunnelig, men tida får vise om det er stopp eller blir fler, foreløpig nok med 3 barn.

Skrevet

Ja, blir fort at jeg sitter litt oppe på nettene helgene å leser etter mannen har sovnet og jeg selv ikke får sove, sniker meg ned til litt studietid i ro og fred.

Skrevet

Hehe, ja! Endelig lyktes vi å få en spire.

Var på UL i uke 12 og legen sa han trodde det kunne være en liten tissemann som sto rett opp der. (selv om vi ikke skulle løpe og kjøpe klær).

Jeg gleder meg masse, men syns tiden går så sakte! Jeg er bare 16uker på vei og jeg skulle ønske jeg var minst 28-29 *lol*

Jeg vil ha 4barn, men vi får se. Siden vi slet i 1.5år med å få denne spiren, så er jeg bare glad om alt går bra med denne og at vi iallefall kan få en til.

Selv om drømmen ER 4barn, 3gutter først og en jente tilslutt..... ;o) hehe

Hva var det du studerte til igjen? Var det jordmor?

Skrevet

Da må jeg virkelig få gratulere deg med spira, skjønner det er etterlengtet.

Vet alt for godt hvor lang et svangerskap kan føles ja ( tenker tilbake på det siste).

Jeg går sykepleien, 2års student nå. Var jordmor som var tanken, men helt ærlig så er jeg slett ikke helt sikker lengre på det, det står høyt på listen, men det har fått konkurranse av et par andre spennende videreutdanninger. Uansett så har jeg noen år på å bestemme meg, la det modne ikke minst.

4 barn ja, det har vært litt i tankene her også, men nå er jeg veldig usikker på om jeg tørr å ta på meg mer enn jeg har, er endel baller å sjonglere med til tider, med tanke på videreutdannelse, alderen min osv...skal jaggu ikke være lett å velge her i livet.

Skrevet

Pappaen min har trøstet meg med at jeg skal være glad jeg ikke er en elefant!

De går jo gravid i nesten 2år (22mnd....) ;o)

Heheh =)

Lykke til med det valget da, Blir jo spennende for deg å velge ett sted å gå, når tiden er omme for å velge selve retningen.

Nå mens du studerer ser du vel kanskje andre muligheter og oppdagelser som gjør andre yrker mye mer spennende!

Hele livet mitt har jeg tenkt: Jeg skal jobbe med barn i bhg.

Jeg begynte for litt siden på OPK-instituttet, på helse og sosialfag vg1.

Jeg TAKLET ikke barn mer. *grøss og gru*

Høres fælt ut, jeg elsker barn og trives å besøke barnehager. Men å jobbe der og ha de faste rutinene er ikke meg.

Når jeg er ferdig med VG1, skal jeg gå over til NKS, og ta et gratis studium. Der blir fagrelatert til psykisk helsearbeid, så jeg har noe målrettet å jobbe med.

Jeg er mye mer tilfreds med det, enn å jobbe i bhg.

Å jobbe med det i 30år til ser jeg mørkt på, hehe ;o)

Forståelig at man ikke helt har tankene om en til, når man allerede har fullt opp.

Jeg ser litt "skrekken" på: Hjelp, jeg skal bli tobarnsmor! Hvordan i alle dager skal jeg klare det, og gi tid til begge, meg selv og samboeren + hunden????

Hehe ;o)

Samboeren vil bare ha 3, så vi får se..

Ingenting er avgjort, jeg tar det som det kommer.

:D

Det er jo viktig å ha tid til alle, men også seg selv.

(Og du er vel ikke i en kategori hvor du kan nevne "alder" da ;o)

Men, fullt forståelig allikevel at du ikke hopper i det med en 4.mann!)

Hvor mange år har du igjen da? Du begynte vel ifjor? Eller var det i år..? hmm... :P

Skrevet

Hehe, jo alder er en faktor her siden jeg var 19år da jeg fikk førstemann, så det hadde vært ok å fått noen voksne år med kun meg og mannen i heimen før vi bli pensjonister ;-)

Helt uaktuelt å få barn under studiene, og da flyr åra fort. Så får vel venne meg til tanken om at tiden med baby, amming og den slags kos er over, snufs...fryktelig vemodig.

Jeg går et strekt løp, tar det over 4år, så er ikke ferdig før sommeren 2012...starta i fjor høst ja.

Veit dette med å jobbe med barn, gjorde jo det før jeg, men følte jeg brukte opp pedagogen i meg og hadde trolig endt opp som ei sur burugle hjemme med ungene hvis jeg hadde fortsatt ;-)

Nei, får ta til vettet å pelle meg i seng tror jeg. Får vel kjeft av mannen for at jeg har sittet oppe hele natta snart ;-)

God natt :-)

Skrevet

Haha, du sier noe der.

Jeg har ikke tenkt den tanken.. ;)

Nå er samboeren min noen år eldre enn meg, så.. Jeg kunne på noen måter tenkt meg å vente før jeg fikk nr 2, siden jeg bare er 22 nå. Men så var også Daniel blitt ca 2år før jeg begynte å tenke at.. Kanskje jeg ikke blir gravid med engang, så da begynte vi å prøve. Nå blir det jo over 4års forskjell på storebror og lillebror, sier vi. Jeg syns det var litt mye, hehe :P I tillegg, som nevnt over, samboeren er noen år eldre. Tror det var rett tid å starte på selve familien.

Kanskje jeg er 30år og ferdig med småbarn, og kan nyte å oppdra de, for så å kaste de ut innen jeg er blitt 45 ;o) hehe

Du får huske på at du sikkert blir en ung bestemor og kan dulle uten ansvar for de ;o) *lol*

Jeg tror vi er to ang dette med kjeft fra samboere som mener vi sitter for lenge oppe, hehe ;o)

Jeg har sagt: så lenge jeg står opp, må det vel gå greit?! ;o)

Håper du titter innom en gang snart igjen!

Lykke til med studier og lign, hvis jeg ikke ser deg på noen mnd da, hehe ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...