Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 vil gjerne ha andres meninger på dette med drikking, brutal eller ikke... nå har jeg 3 uker til termin, og syns at samboeren min snart kan roe ned... har har tidligere ikke vært opptatt av mye festing å drikking, men har på en måte tatt litt av under svangerskapet. lurer på at panikken tar han litt, men syns det blir for mye nå. f.eks drakk han seg full forrige lørdag, så han brukte mye av søndag hengende over dassen. mandag edru, men fra tirsdag av har han drukket øl hver kveld. eller "kveld", han har hver dag åpnet første øl før kl 16.00 ihvertfall..... nå har han dratt på byen igjen, forsvant med en stor flaske brennevin. han skulle bare til en kompis, og hjem igjen når de dro på byen. men nå begynner det å bli litt sent, skulle komme hjem i 24-tiden. og han er umulig å få tak i på telefon. syns det blir litt drøyt, jeg har hatt maserier tidligere, å kan faktisk gå i fødsel, og syns han burde ihvertfall være mulig å få tak i...trist nå i tillegg har jeg selv vokst opp med en alkoholisert far, og han vet godt hvor fort jeg syns det blir for mye...men ærlig talt, er det normalt å drikke 2-3 øl hver kveld i uka, å ta stupfylla i helgene? kan nevne at han er 27, og jeg syns det er på tide han "blir voksen" nå....
Gjest Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Nei, altså folk flest drikker vel ikke hver kveld i uka, selv ikke de single kompisene mine som har fleksible jobber sånn at de kan komme når de vil omtrent. Håper han tar seg sammen da og slutter med tullet fra i natt! Nå trenger du ham de neste månedene eller noe :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 takk for svar=) ja jeg syns ikke akkurat jeg er snerpete, han har da rimelig mye frihet etter min mening..men han er tydeligvis ikke fornøyd....har en kvalmende frykt i meg for at dette er blitt en vond vane allerede, og vet jo hva man sier om dem....skulle ønske han kunne forstå dette, har tatt det opp en del ganger. han er unnskyldende å alt da, men det går fort i glemmeboka. ellers er han jo helt fantastisk, men jeg er så nervøs for denne drikkinga. har sagt til han at jeg ikke vil tolerere mye etter fødselen, for mitt barn skal ikke se fyll på den måten jeg og broren min gjorde som små, så glad for at moren vår tok oss med å dro. håper det ikke går så langt, elsker han jo av hele mitt hjerte... - HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå