Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #1 Skrevet 1. november 2009 Jeg og sambo satt oppe å så film i kveld, etterfilmen satt vi litt og prate og koset oss... Det er tross alt halloween, så skikkelig skummel film ble det! Vi bor veldig sentralt da, i blokk. Ved siden av hverandaen våres er det fellesområde på samme plan, trapp opp hit fra gata. Skille mellom fellesområde og verandaen er kun et gjerde. Plutselig skvetter vi begge til av et smell, og der står en dritafull ungdom på verandaen min!!!!!! Han gikk litt rundt, før han lente seg over kanten og nesten falt (tre egt) Burde jo gått ut, men ble ganske lamslått begge to da... Har hatt fulle folk her før, men bare på fellesområdet... fulle ungdommer som smugrøyker harsj osv.... De har bråket og vi har ringt poletiet på de. Da er de utenfor soverommet til sønnen min, så er jo ofte redd han skal våkne.... Men i dag tok det kaka! Før vi rakk å komme oss ut var han vekke da, men uansett, gidder ikke ha det sån!! Hva synes dere, hadde dere flyttet??
Gjest Tale30 Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Det smellet og den fulle mannen på verandaen hadde vært langt mer skummelt midt ute på landet
Gjest Tale30 Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 ... men jeg drømmer om å komme meg ut av byen selv jeg altså
Gjest Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Folk drekker seg jo kanakas på landet også, så en kan jo være uheldig med plasseringa der også. Hva med å heller flytte til et litt roligere borettslag? Vi bor også i byen men har aldri hatt trøbbel med berusa folk.
Gjest Skrevet 1. november 2009 #5 Skrevet 1. november 2009 Jeg også, men ikke fordi jeg er plaget av folk som fester ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #6 Skrevet 1. november 2009 Godt poeng kaklehøna, trenger ikke flytte langt utti ingensteder... Å ja, det hadde vert mer skummelt på landet... Har ikke noe imot festing jeg altså, men å rave rundt på andres verandaer, og sette seg å smug røyke harsh utenfor soveromsvinduet til sønnen min blir bare for mye.... HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Bor på landet, har hendt en gang at vi har had fulle ungdommer i hagen under buskene i full "gang" kan man vel kalle det, så skal dere slippe folk så får dere satse på langt inni Finnskogen eller en avfolka holme uti havet ;-)
Gjest Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Jo, jeg hadde nok vurdert å flytte hvis sånt skjedde mer enn en sjelden gang og særlig hvis det ikke er såpass greit å snakke med folk i blokka/oppgangen at en kan få slutt på tullet.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Jeg tror ikke du leste innlegget skikkelig NN 01:39, er ikke snakk om å slippe folk... sånt kan jo skje en skjelden gang.. men her er i overasket om det IKKE skjer.... Kaklehøna: Det er folk fra dy'n som kommer opp her... nabonene er stille og hyggelige de... uten om en fest nå å da, men det er jo greit nok:) HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Vi bor på landet. Forskjellen her er at om det er fulle ungdommer i hagen så vet du hvem de er, og går det over stokk og stein så ringer du hjem til mora deres.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #11 Skrevet 1. november 2009 Vi bor på landet i Vestfold. Sitter på verandaen nå tullet inn i et teppe og drikker morgen teen. Utsikten er jorder og skog, så deilig. Og så frisk luft da. Har hendt jeg har sett rådyr tuslende forbi Ah, herlig
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #13 Skrevet 1. november 2009 Bor på "landet" men har likevel naboer tett innpå.. må si jeg aldri har opplevd det du sier. Likevel vil vi flytte slik vi har naboene ennå mer fra oss Det er deilig å bo landlig Som ei over sier, om noe skjer så vet vi som regel hvem det er så da ringer vi mødrene..
magica fra tryll Skrevet 1. november 2009 #14 Skrevet 1. november 2009 Bor ute i skogen,-fantastisk!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #15 Skrevet 1. november 2009 Jeg elsker å bo på landet. Kunne aldri tenke meg å bo i mer tettbebygde strøk! Deilig å kunne gjøre hva man vil uten å måtte tenke på noen andre! Selvsagt så festes det en del på landet også, men da holder festdeltagerne seg som regel på eiendommen! Og som en annen over her nevnte, alle kjenner alle og blir det for ille kan vi gi et lite hint til deres mor, eller partner:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå