Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Har lest masse innlegg her om damer som blir slått av mennene sine. Til svar får dem at slår dem engang, så slår de igjen, og de bør anmelde og komme seg unna. En mann slår en gutt som er halloween runde, men dette er ok, for gutten burde skjønne at mannen ikke ville ha besøk. Dere reagerer på at foreldre gir ungdommer på 16år drikke med på fest, men en 3åring som får en flaske med cider gjør ikke noe.. det er bare morsomt.. Ser ikke helt logikken.. :s
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Like rart som at når mannen ikke vil ha flere barn så burde hun revurdere forholdet. Men når hun ikke vil ha flere barn så er han en ego drittsekk om han går. Verden er en underlig plass.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Alle de merkelige hormonelle damene som har funnet bim og dib.. Jeg er nok litt rar jeg og, men ikke så rar.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå