Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Satt nettopp og kikka på noen bilder på facebook,ei som la meg til hadde kommentert ett bilde på ett album,så jeg kikka på hele albumet. Der er det ett bilde av ei lita jente på max 3 år som drikker Cider. Alkohol cider!! :S Vet ikke hvem dette er sine bilder,og jeg kjenner egentlig ikke den personen som la meg til heller... Og kommentarene under bildet er : gull jenta mi !! :) liker det, haha:) hun begynner tidlig , haha:) tørst som F!!!! så resten av familien!! love this girl:) Får helt vondt inn imeg!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Og jeg mente HERREGUD i overskriften,gikk litt fort....
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Kunne vært alkoholfri cider? Det fins det også
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Nei ser jo på edikketen at det ikke er alkoholfri,for det er den samme cideren jeg drikker når jeg går ut... HI
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 uff.. får virklig vondt inni meg når jeg leser slikt. stakkars barn.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Om du er 110% sikker på at det var en cider med alkohol, så ville jeg faktisk tatt print screen, og tatt med bildet til barnevernet! Er mulighet for at det er en alkoholfri cider da, evt at det bare så ut som hun drakk, så du skal være ganske sikker i din sak før du kontakter bv, men om det var alkohol og hun drakk, så bør du kontakte dem!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Men er du sikker på at det fortsatt er cider i boksen? Jeg har sett mange bilder av småunger som er og roter i tomflaskene til mamma og pappa, og som prøver å drikke av en ølflaske o.l., men det er selvsagt ingenting på flaskene lenger.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Ja jeg tenker på og gjøre det....Det står navnet på hvem det er sine bilder,og det er datteren hennes som drikker cideren., Man kan se klart og tydelig at det er berentsen cider MED alkohol hun drikker,og at drikken går inn i munnen. Er jo glassflaske,så man kan se det veldig godt. Korken er av. Stakkars lille jente,og på alle kommentarene så ler de og sier HAHA;DØDSBRA! Hva mennesker gjør slikt?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Da gutten min var 2 el 3 fikk han en øl flaske han sutta på uten innhold, var bare for morro skyld.. Ga han ikke øl!!! Var på dagtid ikke under noen festlige anledninger.. Var hos mor-mor som er kristen og avholds..... Tok bilde, spøkte likt som det denne personen gjorde.. Gir han ikke alkohol, han er 9 år den dag i dag og frisk og rask uten problemer... Ikke tenk det verste med engang!!! Da må det flere pusslebiter til...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Greit nok det,men det ER cider i denne,og man kan se hun drikker,er glassflaske,så vi ser jo hun tar det inn i munnen. Og for å så sitte og le av det på kommentarene? Hva skal man tenke da om jeg kan spøre?? HI
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 Hva er morsomt med en 2\3åring som sutter på en ølflaske? Ser ikke humoren i det hele tatt.. Greit at en unge kan finne en tom ølflaske eller cider og sutte på den selv, men man tar da ikke bilde å legger ut på face.. Og heller ikke gir dette til dem selv.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #13 Skrevet 31. oktober 2009 Nei og derfor reagerer jeg så strekt på dette.! Det er IKKE NORMALT!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #14 Skrevet 1. november 2009 Dytter litt for flere meninger om dette
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #16 Skrevet 1. november 2009 Herre Gud skrives med mellomrom og stor G.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #17 Skrevet 1. november 2009 Du synes overskriften var det viktigste her?
maria isabell Skrevet 1. november 2009 #18 Skrevet 1. november 2009 du overreagerer, det var nok en tomm flaske
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #19 Skrevet 1. november 2009 Nei jeg ser jo at det er cider oppi flaska,da dette er en glassflaske! Hi
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #20 Skrevet 1. november 2009 Og jeg tok bilde av datteren til venninna mi når hun stod med munnen godt planta over en ølflaske. Bilde var morsomt, men hun fikk ikke beholde flasken av den grunn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå