Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har ikke bil, og må trille hjem fra barnehagen. Noen ganger vil sønnen min gå hjemover og andre ganger er det greit å sitte i vognen. Nå begynner det å bli kaldt (og mørkere), og jeg lurer litt på hva jeg skal kle han i? Lurer på om han skal ha på vinterdessen med varme klær inni, men skal han da sitte i vognpose eller et varmt teppe over? Han er ikke så gladt i å ha teppe over bena, bare drar det vekk med en gang, og dessuten faller det legg ned også. Tenker også på føttene om de blir kalde når han sitter stille i vognen? Det er ca 30 minutter å gå. I tillegg lurer jeg litt på en ting. Vi foreldre får beskjed om å sjekke sko/støvler og ta de med hjem hvis de er våte, og det samme med parkdresssen da de ikke har tørkerom (bare et veldig lite tørkeskap). Siden vi må gå hjem lurer jeg på hva om parkdressen og eller støvler er våte, ikke kjekt å ta de på da, bør jeg ha en reservedress og reservestøvler? Noen som har erfaring? Jeg er førstegangsmamma og grønn..
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Jeg ville tatt ham i posen i vogna hvis dress/sko er vått når du skal hjem. Synes det ville blitt mye om jeg hver dag måtte drasse på en ekstra dress og sko i tilfelle det han har i bhg er vått. Eventuelle protester mot å sitte i vogna hadde jeg ikke tatt så tungt, da har han jo tross alt hatt en aktiv dag i bhg og vært ute tidligere på dagen osv. Med mindre det er veldig kaldt tror jeg neppe han blir kald av å sitte i vogna med utedress og gode vintersko på seg. Du kan jo evt ta på ham et par ekstra varme ullsokker. Er det kjempekaldt kan du ta av ham sko og sette ham i vognposen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå