Gå til innhold

Normalt å få mageproblemer mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg spiser litt for mye merker jeg at jeg blir dårlig. Blir kvalm, føler jeg må kaste opp også fårjeg diare... har vondt i hele kroppen, magen og ryggen... Er det normalt i slutten av svangerskapet? Er dette et tegn på noe? Er bare så utrolig slitsomt, har fått det mye i det siste og kontrollerer at jeg ikke spiser mye men lite om gangen... men det kommer plutselig av og til for det om...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 36, og jeg har hatt det slik siden uke 33 allerede... Det føles som der rett og slett ikke er plass til mat nedi der, og spiser jeg litt for mye så blir jeg gående kvalm i mange timer før det går over til kroppsverk! og diare har også kommet i tak. kanskje en-to dager i uka.... det er sikkert normalt, vi har det jo trangt der inne for tiden så...

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Kvalm, uvel, dårlig i magen og sånn har det vært de siste ukene. (36+6). Satt akkurat og tenkte på om jeg burde bry meg mer, men konkluderte med at om det hadde vært farlig hadde det vel vært verre.

Og nå som jeg hører at flere har det sånn, blei jeg enda mer beroliga. Takk, damer!

Skrevet

Tror vel magen er på sitt høyeste rundt uke 36, så sikkert helt naturlig. Jeg og hadde det sånn rundt da. Er 39+6 i dag, og kan fremdeles ha det litt sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...