Gå til innhold

Noen tips til hvordan jeg kan tjene penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er arbeidsledig uten noe inntekt. Tuppa har ikke barnehage plass eller dagmamma.

Så nå tenkte jeg at jeg kanskje kan gi Tupperware ett forsøk, eller noe annet som jeg kan jobbe med som gir litt inntekt.

Noen tips eller forslag til hva som kan være lønnsomt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sextelefon, da kan du jobbe hjemmefra etter at ungen er i seng ;)

Eller selg trusene dine? Det er også innbringende. Brukte....

Mye syke folk der ute.

Tupperware, vel vel. Du har jo masse andre greier å "pushe", men det blir mye å drasse på, du ender ofte opp som din egen store kunde og du må regne med å dra mye rundt for å selge. Ikke lett det heller, med småbarn..

:)

Skrevet

Søke jobb. Det nytter og det lønner seg :-)

Skrevet

Leste om en som tjente 2,2 mill på utgåtte varer på kiwi

Har du en kiwi butikk i nærheten skader det ikke å snoke litt ekstra mens man handler for å finne varer som har gått ut på dato å få pengene tilbake, på dårlig frukt kan man få dobbel pris tilbake.

Øl var visst en bra inntektskilde for denne mannen, 5000kr på en dag osv.

Skrevet

Kiwi-Bob er en legende og har holdt på i mange år. Skal godt gjøres å slå ham:)

Skrevet

Selvfølgelig nytter det og søke jobb. Jeg har faktisk søkt på 2 jobber, men her jeg bor er det mange om beinet og veldig få ledige jobber.

Pluss, hva gjør jeg om jeg får en av jobbene når tuppemor ikke har noe sted og være om jeg må jobbe?

Haha, sex tlf ja... Øhm.. Om det blir krise, sååå kanskje. Hehe. Nei, hvorfor ikke.

Det med Kiwi var jaggu ikke en dårlig idè, men er vel heller noe flaut og gå å snoke sånn. Men er det ikke sånn at man må kjøpe varene først også får man igjen?

Hmm.. På mandag skal jeg jaggu gå og sjekke Kiwi. Tusen takk for tipset om Kiwi butikker :)

Skrevet

Jeg jobber med homeparty slik som Tupperware er, bare at vi heter PartyLite og selger lys, lystilbehør og spaprodukter. Kjempepopulære varer, med mulighet for å tjene godt om du er innstilt på det. Herlig jobb!

Send meg en mail på [email protected] om du ønsker å høre mer:-)

Skrevet

Du er pliktig til å ha barnehageplass eller noen andre som kan passe barnet når du er arbeidssøker. At du ikke har barnepass når du plutselig blir tilbudt jobb er ingen godtatt unnskyldning. Da kan du miste dagpengene.

Hilsen arbeidssøker:)

Skrevet

Det er ikke mye du tjener på tupperware

Skrevet

Vet ikke om det eksisterer slike jobber lenger men. Fylle konvolutter. Kan gjøres hjemmerfra etter tuppa har lagt seg å kvelden.

Det er noe som heter mystery caller. De ringer f.eks kundesenter osv og tester ut kundeservice o.l. Mulig du kan jobbe hjemmefra med det.

Ellers er det hvis du har noen som kan passe tuppa på kveldstid, da klan du jobbe ett par kvelder på kiosk/bensinstasjon osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...