tralle Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Noen som har vært i Gran Canaria i det siste Hvilket hotell bodde dere på og var dere fornøyd. Vi ønsker fortrinnsvis å bo i Puerto Rico, eventuelt ved Amadores-stranda.
Shinyogsmåen Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Vi bodde på Amadores Beach. Stille og nydelig sted og gangavstand til Puerto Rico. Vi var veldig fornøyde, ville ikke bodd i Puerto Rico.
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Har bodd på mange hoteller i PR, men det mest barnevennlige hotellet har vært Puerto Azul. Det ligger ganske langt fra sentrum, og høyt oppe, det er minuset. Ellers er hotellet fint for barnefamilier. Ellers har du Rio Piedras, El Greco, Gloria Palace Amadores, Gran Amadores og Maracaibo. Det er fine hoteller å bo på, som ligger nærme strand og sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå