Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Ellr dere som har barn som har hatt den. Hva var første symptom. Når kom feberen og hvor høy var den? Tusen takk for at du svarer. Babyen skal overvåkes (legge inn) med en gang dersom han får influensaen og jeg er derfor meget obs på symptomer. På den andre side føler jeg det er grenser for hvor mye jeg kan plage legevakta.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Min tenåring tror jeg har den nå. Det startet med at han frøs litt og hadde lett hodepine og småkvalme. På torsdag. I går var det over 39 i temp hele dagen, hodepine, litt hoste og dårlig matlyst. Trett. I dag har det vært nærmere 40 i feber, lett hodepine, kvalme, hoste, uggen i kroppen, og meget trett/sliten. Sovnet for natten nå kl 21.30, noe som er helt unormalt for ham. Tja, jeg gleder meg til vi er smittet og ligger på samme måte, resten av gjengen......... "liksom"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå