Gå til innhold

plis svar dere som gidder. ang syke barn osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

min bror å kona å deres barn vil komme på besøk i morgen,jeg ser de skjeldent... meeen så hadde datteren deres veldig feber i går å ble bedre idag, 38 var den målt i dag. de vil uansett komme i morgen. er det smittsomt om hun er enda bedre i morgen? jeg tenker på babyen min på 9månder å jenta mi på 4år. de har astma å har enda ikke fått vaksine for svineinfluensa. prøvde å si at vi ikke ville bli smitta å da sa han at datteren var bedre i dag. (datteren er 3år)men hva syns dere? skal jeg la de komme på besøk? eller si at de må prøve å komme en annen dag? er det smittsomt i morgen om hun er bedre?

lurte på en ting til. jenta mi på 4år sier at det piper i øret hennes, jeg skjønner at noe er galt, hun har ikke vondt,det bare piper. jeg skal ta henne med til legen på mandag. men har dere noe ide om hva det kan være?

tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I barnehager er vel tommelregelen at de skal ha en feberfri dag hjemme før de får komme tilbake, og da ville jeg holdt på det om barna dine er spesielt utsatt pga astma.

Mine barn har hatt piping og forskjellige ubehag, smerter i øret opp gjennom årene. Hos dem er det fordi de har væske i mellomøret, og begge fikk lagt inn dren. Det er fort gjort å undersøke trykk o.l. i ørene, så jeg ville sjekket det.

Skrevet

ang feber, så veit jeg ikke om jeg ville tatt sjansen...hvert fall i bhg sier de at barna skal ha vært feberfrie i et døgn før de skal i bhg igjen..om det er smittsomt eller ikke, veit jeg faktisk ikke... du ble vel kanskje ikke så mye klokere av svaret mitt,men :P Lykke til hvert fall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...