Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Er spent på å høre om noen har negative erfaringer bortsett fra hoven arm.. Ammer en baby på 2 mnd så jeg vil jo gjerne vite om det er "trygt" å vaksinere meg, er dritskeptisk til vaksiner i utgangspunktet..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Ingen alvorlige. Veldig hodepine samme dag og kveld/natt, men det ga seg til neste dag. Ellers veldig hevelse i armen. Tror det skyldtes et dårlig stikk helst.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 De fleste jeg har hørt om har fått vondt i armen, blitt litt frossen og slapp.
Himmel og hav Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg ble litt slapp og småuggen dagen etter, og har en øm kul på armen. Den ene sønnen min fikk litt feber etter omtrent ett døgn, mn det var over etter noen timer, og den andre har en vond arm ( kun når han må bruke den til noe annet enn pc-spilling da...)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 har ikke tatta denne vaksine selv enda ( skal ta den til uka) men noen i familien min har tatt den å de fikk vondt i armen, litt influensasyke i en dag eller to.
pitbull Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 det er det eneste jeg har hørt om.... http://www.dagbladet.no/2009/10/30/nyheter/helse/svineinfluensa/epidemi/vaksine/8810731/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå