fjollefrua Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 vi planlegger reunion for ungdomsskolen (10 år) og jeg lurer på om hva dere gjorde på deres reunion... Må det skje noe liksom, utenom middagen liksom... Vi har planlagt en lysbildefremvisning med bilder fra gamle dager, men har egentlig ikke funnet på så mye mer ennå...
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Vi hadde igrunn ikke så mye spennende, annet enn en lek hvor det var ei som leste opp "alle de som har ............. reiser seg nå".... Da fikk man jo se litt hvem som hadde slått seg til ro her i livet, hvem som hadde vært ute å reist, hvor folk jobba osv osv. Det var litt ålreit Noe utover det var det bare å prate sammen, drikke litt (noen mer enn andre) og spise god mat
Gjest Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Vi hadde en hel helg på 10-års-treffet fra videregående. Fredag var vi på en øy ute i fjorden. Hadde lavvo-camp med bål, mat, vin, sang og masse mimring fra skolen. Lørdag formiddag var vi på omvisning på skolen sammen med han som var rektor da vi gikk der og klasseforstanderen. Så på gamle bilder og hadde innebandy-turnering. Lørdag kveld var vi alle samlet til middag på restaurant. God mat og mye morro. Bortsett fra at klasseforstanderen holdt tale så var det ikke noe opplegg rundt middagen. Hadde kanskje vært nok for helga og nå var det god mat i fokus. Etterpå gikk vi på byen. Knall helg:)!
fjollefrua Skrevet 1. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2009 den leken hørtes jo smart ut da... da kan man jo nevne masse da, og gjør det kanskje litt lettere å få igang praten igjen etter 10 år... hvem har barn, hvem har giftet seg, hvem har vært i mer enn 10 land osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå