Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 synes den virka mer som en vanlig pose, enn en voksipose...men nå har jeg ikke prøvd den da, så kan jo ikke si sikkert. Jeg valgte en Voksi Classic og er veldig fornøyd med den, den virker litt tung til å begynne med, men poden slipper unna med body og tynn bukse(og lue så klart) når vi går ute med den så da...kjempefin som leketeppe og i grunn
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Og da lurer jeg litt på... Synes du man bør kle på barnet mer enn undertøy i ull når det ligger i voksi urban-pose?? (Jeg mangler nemlig yttertøy... Enda. TIl opplysning bor jeg i Bergen, og der er det jo sjelden kaldere enn 5 grader pluss...)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er kjempe fornøyd med vår voksi urban. Byttet ut classic med en urban, da jeg føler de er enklere å holde rene, tar mindre plass i vognen, lukkes bedre (glidlås) og holder jenta like varm. Vet det er mange som sværger til classic, men jeg anbefaler likevel urban foran classic
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Og nei...du trenger ikke å kle på poden noe mer i en urban enn du gjør i en classic.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Vi er fornøyd med voksi urban. Fordelen for oss er at den er veldig lang. Det er en utrolig varm pose og holder fint med ullundertøy som eneste klær. Tenker at den kan bli neste i varmeste laget hvis ikke det er så kaldt der. Har brukt den fra 5+ og kaldere.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Best i test på tv 2 hjelper deg. Veldig fornøyd med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå