Gå til innhold

Hadde dere ikke sagt noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har en kamerat som alltid er på besøk. Jeg kjenner denne mannens arbeidstider fordi han alltid jobber på samme tid, og når han har fri, er han her. Han spiser her, ser på TV her... Hjemme har han en gravid kone og en 11 mnd gammel sønn som jeg faktisk vet at sliter med ensomhet. Han er ikke i veien for meg altså, men lurer på om jeg skal be ham om å dra seg hjem? De sliter litt i forholdet, men det blir vel ikke bedre om han holder seg borte. Snarere verre, tenker jeg. Hva tenker dere om å be ham dra seg hjem og holde kona med selskap? For mye innblanding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det ville vært hyggelig om han tok med seg kona og barnet også, så du får selskap av henne. Da kan det jo hende at han tar et hint uten at du trenger å si noe direkte.

Skrevet

Jeg hadde ikke blandet meg inn. Men jeg hadde nok irritert meg litt om han alltid var på besøk og av den grunn så ville jeg "sendt" ham hjem

Skrevet

Hadde nok heller sakt "Kan ikke du ta med kona og ungen hit på middag imorgen. Det må være kjedelig for dem å være så mye hjemme alene, og jeg synes det hadde vært koselig om de også kom :o)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...