Gå til innhold

I år ble plutselig Hallowen noe helt annet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig imot denne feiringen. Har syntes, som mange andre, at det bare har vært noe amerikansk tøys og tigging etter snop. Julebukker (som jeg selv gikk) er så mye koseligere...

Helt til idag. Mine to eldste fikk gå halloween for første gang idag etter mye overtalelse. Nabolaget var fullt med små ivrige søte hekser, tryllekunstnere, spøkelser osv med stolte foreldre på slep. Barna kan regelen om at en kun går til de som har lys og gresskar utenfor, og de takket pent da de fikk snop. Jeg ble veldig forundret over hvor mange som hadde pyntet til halloween hvor positivt alt var.

Må innrømme at jeg koste meg masse ikveld. Det var selvføgelig også veldig kjekt å se hvor gøy ungene hadde det! Ser ut for at hallowen er kommet for å bli og at jeg synes faktisk det er helt OK:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er heeeelt enig med deg. Ungene her (8 og 5 1/2 år) gikk halloween for første gang. Jeg var med minstemann, mens eldste gikk med kompiser for de hadde party;)

Synes også det faktisk var ganske koselig, og har innfunnet meg med at det er kommet for å bli. Og neste år har jeg faktisk litt lyst til å pynte litt utenfor for å vise at vi feirer det og vil ha besøk:)

Skrevet

Enig med deg, bare at jeg har oppdaget det for mange år siden...hehe:))

I år kjøpte jeg gresskar for første gang, og jentungen hadde sitt eget skumle )-(alloweenParty..... Og vi har koset oss masse:)

Skrevet

Jeg oppdaget det samme for to år siden, da min 3-åring fikk gå for første gang. Da hadde jeg bodd her i 23 år :)

Skrevet

Ja halloween er kjempe morsomt så lenge vi lager enkle regler, jeg likte heller ikke halloween for 3-4 år siden men så ble jenta mi bedt i halloweenfest hos en venninde og vi valgte å bli med på feringen vi også. Etter det har vi hatt feiring både på skolen og hjemme å det har vært like morsomt hver gang :)

Skrevet

Halloween er morsomt for barna og helt ufarlig, da skjønner jeg ikke hvorfor voksne skal nekte ungene feiringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...