Gå til innhold

Da var Emma sin halloweenfest overstått....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gikk rundt i en time etter festen her hjemme og sa tric or treat....de sa det,jeg prøvde og gjemme meg hehe.

De fikk avkappa fingre,og hjernemasse til middag,dette synes de var DØDSKULT frem til den grønne potetstappa ble satt på bordet,da likte plutselig INGEN potetstappe!! ;) Men de spiste opp da :)

Jeg føler Emma er veldig utakknemlig,for alt hun egentlig gjorde var å klage...Alt var galt. Feil brus,for lite pynt,hengeleppe på henne hele tiden! :S Veldig ulikt Emma og være sånn,,,,,

Utakknemlig er hun hehe. Virka som hun hadde det veldig gøy,selv om hun måtte klage hvert 10 min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at dere har hatt en vellykket fest. Har veldig lyst til å lage halloween fest for snuppa neste år.

Er det forøvrig ikke litt typisk at det er mye sutring og klaging da man skal ha/har det veldig gøy og koselg? Min teori er at det bare blir for mye inntrykk og opplevelser.

Skrevet

Jo kan være. Hun har ikke hatt det så lett den siste tiden når hun har vært hos meg,vi har flytta,og hun har lite venner her,så kanskje det ble litt mye på en gang? Og så var ikke Adrian hjemme,og jeg har faktisk opplevd før at hun klager masse når han er borte...merkelig

Det var veldig gøy da :) Jeg mala meg grønn i ansiktet,og hadde heksehatt og heksenese. Vi hadde en sånn morsom sak ute som laga "spøkelses"lyd,og gresskar med lys inni :) Og så laga vi jo pynt

http://lenemiella.blogspot.com/2009/10/nar-de-fleste-plasser-er-utsolgt-for.html

Ta en titt på pynten jeg laga i går kveld ;) Var jo utsolgt for alt når jeg skulle handle inn,er jo typisk meg å gå i siste liten da hehe.

Men alt i alt så var det vellykka ( Minus popcornet som skulle være rødt....det ble rosa ...og smakte dritt hehhe)

Skrevet

Hehe, ammetåke på forskudd her, men ja, så fine bilder, skulle det stått før det var sikkert kjempeartig :-)

Og den vakre sønnen din er såå lik deg! :-) Hehe

Skrevet

Synes du?? TAKK!!!

Alle sier han er så lik faren,så jeg blir GLAD GLAD GLAD når noen sier han ligner på meg :D

Skrevet

Og kjempelik Emma, men synes begge er så l ike deg utifra bildene, skjønne er dere uansett :-)

Skrevet

Tusen takk,det var snilt sagt :)

Emma og Adrian har ikke samme far,men jeg synes de er like hverandre,så da må de jo nesten ligne på meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...