Gå til innhold

topping til FOCCACIA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olivenolje, salt, soltørkede tomater, oliven

Skrevet

På foccacia synes jeg det enkle er det beste... altså kun masse olivenolje og flaksalt.

Skrevet

Søk på nettet! Men, dytt det extra neddi brødet så det ikke blir svidd!

Skrevet

i tillegg til de første tipsa, så kan det være nammenam med fetaost også, men dytt litt nedi ja :-D

Skrevet

fetaost

pepperoni

svarte oliven

grønne oliven

rosmarin

dypp pepperoni i olje slik at den ikke blir svidd :)

 

strø havsalt over.

Skrevet

Flaksalt, rosmarin og oliven.

Skrevet

all right, takk for svar jenter:-) Alt er notert

 

Skrevet

Du har vel allerede laget foccaciaen din nå, men vi bruker olivenolje, maldonsalt og provancekrydder eller fersk rosmarin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...