Prinsessemamma x 2 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Olivenolje, salt, soltørkede tomater, oliven
~sjiraff~ Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 På foccacia synes jeg det enkle er det beste... altså kun masse olivenolje og flaksalt.
Saftsuse 84 Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Søk på nettet! Men, dytt det extra neddi brødet så det ikke blir svidd!
kem e' det som bæsja? Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 i tillegg til de første tipsa, så kan det være nammenam med fetaost også, men dytt litt nedi ja :-D
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 olivenolje, fetaost, chili og flaksalt er min favoritt
Ole`s mamma Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 fetaost pepperoni svarte oliven grønne oliven rosmarin dypp pepperoni i olje slik at den ikke blir svidd strø havsalt over.
babyprincess Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2009 all right, takk for svar jenter:-) Alt er notert
stjertløvetann Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Du har vel allerede laget foccaciaen din nå, men vi bruker olivenolje, maldonsalt og provancekrydder eller fersk rosmarin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå