Gå til innhold

Den lille "ligger lavt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som er "plaget" av at den lille i magen bor veldig langt nede/ligger veldig lavt?

Og er det mulig å flytte på den?

Min baby ligger helt nede(tror ikke det er mulig å komme lenger ned uten å falle ut) og det er skikkelig ubehagelig:S

Tips? Anybody?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt i begynnelsen ligger alle babyspirer helt nede ved "dotten" (hm..) Og de beveger seg etter hvert litt oppover, men det tar tid. Er det dette du tenker på?

Skrevet

hei. j er snart 23 uker og hu lille ligger lavt ned med rumpa først.

Skrevet

Ja,er dette jeg tenker på.Er nå i uke 25/26 og syns den kan flytte seg snart:)

Går det ann å flytte de oppover på noe vis? Hadde ikke dette "problemet" i forrige svangerskap.

Skrevet

Min synes å mene at det er gøy å ta spenntak under ribbena og presse nedover med hodet. Jeg kjenner han både på toppen og helt i bunnen. Noen ganger ligger han sidelengs og strekker seg.

Tror ikke man kan flytte dem sånn sett, men du kan jo prøve å dytte litt i mot og se om h*n reagerer. Mulig du får flyttet på lillen da.

Skrevet

Jenta mi liker også å kose seg nedi der :-P Spessielt sparke mot blæra, det er gøy det! Kommer seg vel oppover etterhvert som det blir mindre plass :-)

Skrevet

Haha...det samme gjør min lille, Nurk i magen, han elsker å sparke mot blæra virker det som. Ikke like gøy for mor så jeg håper han vilo bevege seg litt høyere opp snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...