Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Idag er en sånn dag jeg har lyst til å krype tett inntil datteren min på 2år og si- unnskyld lille venn. Unnskyld lille venn for at mamma har vært trøtt og sliten idag, unnskyld for at jeg ikke har lekt nok med deg idag, for at jeg ikke har lært deg nok nye ting. Unnskyld for at jeg ikke var tålmodig nok til å løpe etter deg mellom hyllene på Ica idag, eller for at jeg ikke delte din begeistring for den "sjokopåladen" du gråt etter ved smågodtet. Unnskyld for at vi ikke matet gakkakene idag, slik jeg lovet, eller for at jeg ikke har fortalt deg nok ganger hvor mye jeg elsker deg idag. Unnskyld hvis jeg ikke har vært god nok idag. Er helt grusomt å gå til sengs med dårlig samvittighet, og følelsen av å ikke være god nok. De siste to ukene har vi vært i totalt flyttekaos. Å flytte alene med en to åring er ikke enkelt,pakking, bæring, kjøring, bæring, utpakking, utvaksing og det som hører til. Men i morgen er vi forhåpentligvis helt inne i nye leiligheten, og da skal vi jammen kose oss- bare meg og verdens beste jente!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Så fint å rørende :-) Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Hender jeg har det sånn med 2åringen min jeg også, alt blir bare kaos noen dager og man føler seg helt mislykka når man legger seg. Men heldigvis er det flest dager der vi har tid til å leke, snakke, lese, kose oss osv, det er 2åringen min et bevis på Unnskyld er et ord som er viktig å bruke til barna, jeg har alltid unnskyldt meg hvis jeg føler jeg kjefter unødvenig osv, og datteren min har blitt veldig omsorgsfull og flink til å unnskylde seg selv:) I dag sølte hun vann og plutselig sier hun: "unnsyld mamma", jeg får helt tårer i øynene når den lille jenta sier sånne ting og stryker meg på kinnet når hun ser jeg har fått nok:) 2åringen din merker nok at det er litt unormalt nå, men barn glemmer sånne ting og vet at foreldrene er glade i de uansett. 90% av det du har dårlig samvittighet for i dag vet ikke 2åringen at h*n har gått glipp av likevel:) Ny dag i morgen med ny start!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå