nicknavn Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Om jeg skal på konsert i O2 Shepherds Bush Empire, Shepherds Bush Green, London. Hvor er det best å bo da? Jeg er ikke kjent i London og aner ikke hvordan komme seg dit, er det i "byen" eller utenfor sentrum og hva er sentrum f. eks?
sves Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Shepherds bush ligger i västra London, i sone 2 med tunnelbanan, alltså ganska centralt. Många hotell ligger runt Bayswater/Paddington och det blir ganska nära Shepherds bush (inte gångavstånd men ett par-tre hållplatser med t-banan eller en rimlig taxitur) Ville inte rekommendera att bo i Sheperds bush.. Se på t-banekartet her :-) http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/standard-tube-map.pdf Kos deg massor!
nicknavn Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2009 Tusen millioner takk:-) Nå ble jeg litt klokere:-) Har kartet oppe over London og med t-banekartet er det ingen sak:-) Da er det bare å bestille en tur, skal overraske mannen med en konsert opplevesle han aldri kommer til å glemme:-) Måtte bare fortelle det til noen, når det skal være hemmelig:-)
sves Skrevet 1. november 2009 #4 Skrevet 1. november 2009 Så koselig! London er en fantastisk by. Håper dere får en klempefin tur! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå