Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Klaga over vondt i halsen på torsdag, våkna med feber i går. Så i halsen hennes og der var det belegg, og ånden var deretter. Ikke noe dårlig form, bare feber og vondt i halsen. Dro til legen og fikk medisiner.. ga ibux en gang igår, og da forsvant feberen... ikke feber idag heller, og i fin form. Vært sitt vanlige jeg... såeh, det er greit å sende ho i bhg på mandag da? Det er ikke sånn at ho må være hjemme til ho er ferdig med behandling?
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Min eldste har vært i bhg under penicillinbehandling mange ganger, så det går nok greit.
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 satser på det da.. ho er jo i ship-shape! ) Bare tenkte om det var noen (u)skrevne regler på slikt )
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Ikke som jeg har hørt i allefall Og så lenge hun er frisk og ikke smittefarlig, så er det jo helt greit å gå i bhg. Om de skal gi henne penicillin i bhg kan det hende du må skrive under på et sånt skjema som gir dem i bhg lov til å gi medisiner til jenta di. Men, vi har gitt penicillin så fort han kommer hjem vi da, så har vi sluppet å dra det med i bhg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 guttungen har fått det i bhg før, og det gikk fint. Regner ikke med at hun er smitterfarlig på mandag, etter 3 dager med penicilin... om ho får kl 7.30 hjemme, så må ho få 13.30 i bhg.. rekker ikke hente de før 15... men det bør gå bra
Honningmelon Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Det går sikkert bra. Send ungen i bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå