Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Er invitert i bursdag i dag, har ikke bv sa jeg ikke kom, ville gjerne gå med typen også til en forandring.. Sjeldent jeg går ut i grunn da... Plutselig finner typen ut at han skal ut, da sitter jeg her med mine barn og kompisen han sin unge, er 8 år så er ikke noen probl... Men jeg nevnte tidligere denne uka at vi kunne ta med barna og la de sove i en annen leil. Søsteren til hun som har bursdag, men typen min sa han var redd for svine greiene osv.. Men det viser seg iallefall at er bullshit.. Han ville vel bare dra ut uten meg tenker jeg.. (ikke så ofte han drar ut heller igrunn da...) Han dro heller ikke i den bursdagen, er han sin venninne opprinnelig også egentelig.. Synes d er så dårlig gjort av han.. Jeg har nesten ikke noen omgangskrets og når vi har mulighet for å ha ungene i en annen leil hvor babycallinga rekker fram til og jeg tenkte å være edru nesten også, drikke max to glass rødvin el noe...Så vil ikke han... Han er så sliten osv osv, men når han har muligheten for å dra ut uten meg, ja da er han plutselig ikke så sliten mere!!!! Dessuten, hadde jeg visst dette hadde jeg dratt i den bursdagen med barna... Men jeg er av den typen at jeg får dårlig samvittighet osv om jeg skal dra ut alene og ikke han.. Derfor ikke jeg bare dro... ARGH!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Du skriver ufattelig rotete. Skal barna deres sove i en leilighet ved siden av festen da, om begge hadde reist? Du skriver så det høres ut som en unge som sitter bak tastene.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Tenkte det samme og jeg tror kanskje det er like greit at HI holder seg hjemme med ungene
Tommage♀♂ Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Men hvorfor lot du ham dra da? Du kunne vel sagt at enten drar han i bursdag med deg og ordner barnevakt, eller så blir han hjemme med deg. Alternativ 3 er at du sier at du går i bursdag, så blir han hjemme med ungene. Makan til frekk mann, det hadde jeg aldri funnet meg i!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 For et talentløst, rotete og ufattelig dårlig skrevet. A) du er ikke norsk eller du kan ikke ha fulgt med på skolebenken.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 var litt stressa bare... mye som skjedde plå engang... Bursdagen er i en leil, litt vedsidenav holder søsteren hennes til, der kan barna være.. babycallinga rekker fram, har uansett barn med mobil om det skulle skje noe.. (pluss sønnen hennes som er 13) Drar aldri ut, synes det er så dumt å ikke dra når man har den muligheten...Han velger å dra ut ett helt annet sted med kompisen sin... Sønnen hans ble jeg automatisk bv for... Som en selvfølge.... Men gjør jo ikke noe.. Men blir jo litt små deppa siden jeg ville vært i den bursdagen da... Når man først blir bedt i noe.. Lei av å si nei til allt mulig rart pga bv el å dra uten type... Blir så feil å aldri ha det gøy sammen...Eneste vi snakker om er økonomi, jobb, sykdom o g død.... Vi trenger å komme oss ut sammen og leve litt, ikke bare eksistere og leve og ha det gøy hver for oss.... Forholdet vårt dør.....Og han hindrer alltid slik at vi kan komme oss ut.. Pga faren hans som er syk, svineinfluensaen, jobb situasjonen osv osv.. Lei av å være bekymra... Tenke på allt annet enn oss.... Litt småfrustrert... Men blir vel bedre.. Må bare vente til etter jul engang.. For da er cellegiften ferdig og forhåpenteligvis begynner svigerfar å bli veldig frisk igjen....Kan ikke ta sorgen på forskudd iallefall, makan ti sterk mann... Men nå skriver jeg masse rart, ble vel enda mer rotete enn det jeg skrev i første omgang.. lol Nei, men nå fikk jeg iallefall ut litt, hjelper på det... Takk for dere som gadd lese :-))) HI
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 mye å skrive, prøvde å skrive det kort.. pluss stressa... kan aldri gå bra det... :-)) HI
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 kameraten hans kom hit, jeg vil ikke være den bitchen som alltid skal nekte typen min ting osv... Vil jo at han vil være med meg fordi han har lyst, ikke fordi han må.. Men da blir det lettere for meg neste gang å ikke prioritere han.. Blir en ond sirkel... Hvorfor skal jeg gidde å være med han når han aldri vil prioritere meg??? Bruker meg kun når han ikke orker noe annet, er aldri 1. pri... :-( Tom på bursdagen min var jeg ikke 1.pri.... :-( Men nå ble jeg veldig negativ her.... Han er faktisk en veldig snill og bra mann, har vel noe med kreften til faren hans osv å gjøre.... Ikke lett å takle da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå