Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 tenker på typen ketolyse, pulverkurer eller annet som krever total kostholdsendring, reagerer ikke barna på at dere spiser noe helt annet enn dem? Tenkte meg å prøve ketolyse, men er dette effektivt om jeg bare vil ned 10 kilo? Jeg er litt avhengig av å spise alle måltidene samlet med familien, men er redd ungene bare vil ha det samme som jeg vil ha... Hvordan ordner dere dette?
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har gått på ketolyse, og kutta bare ut poteter/ris. Ikke noe ungene la merke til i det hele tatt. Men jeg ser poenget ditt altså, jeg var redd for det samme selv. Jentungen er ikke så glad i salat, så jeg tok masse salat til meg selv og argumenterte med at hun måtte spise potet/ris siden ho ikke spiste salat... hehe 10 kg er nok litt snaut om du skal gå på ketolyse, men du kan jo lage en lettere variant av lavkarbo
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har gått på ketolyse, og kutta bare ut poteter/ris. Ikke noe ungene la merke til i det hele tatt. Men jeg ser poenget ditt altså, jeg var redd for det samme selv. Jentungen er ikke så glad i salat, så jeg tok masse salat til meg selv og argumenterte med at hun måtte spise potet/ris siden ho ikke spiste salat... hehe 10 kg er nok litt snaut om du skal gå på ketolyse, men du kan jo lage en lettere variant av lavkarbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå