Gå til innhold

3 stk halloween barn her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt å gi dem noe. Men så leste jeg ett inlegg på dib igår, at om noen år så er det kanskje våre barn som vil gå på dører og tigge etter snop.. Så jeg kjøpte litt snop på Nille da, og ga dem:)

Men så var det det, at det kom bare tre stk, så sitter jeg her med hele sjokoladen selv!! Hva annet å gjøre enn å spise??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...ja, slik er det noenganger....hadde du ikke kjøpt noe, så skal jeg love deg, at da hadde det ringt på døra hele kvelden....hehe :P

Skrevet

Hit kom det ingen, men så bor det ikke noen barn i nærheten her heller da... ikke som vi vet om iværtfall. Men jeg hadde kjøpt godteri for sikkerhetsskyld, så nå blir det godteri på oss isteden hehe.

Skrevet

Det er ikke ordentlig innarbeidet her vi bor heller. For to år siden kom de i tre omganger, i fjor kom en nabounge og et år kom ingen til stor skuffelse for ungene våre. Jeg tenkte på å avtale med noen om vi kunne komme eller få besøk, men kom aldri så langt. Jeg tor folk får et bedre forhold til Halloween etterhvert som tradisjonen blir mer etablert her og folk lærer seg reglene med slukket dørlampe.

Skrevet

Jeg visste ikke det med lampene jeg. hvordan fungerer det?

Skrevet

Dem som ikke vil ha besøk har slukket utelampe og dem som vil ha besøk har den på. Enkelt! Det burde opplyses om i media slik at flere kan kose seg over Halloween og færre gremmes.

Skrevet

hehe det er nok grunnen til at mannen hengte ut en lykt her. Vi har ikke utelampe nå, så han lette og fant lykta vi pleier å henge ut om vinteren. Jeg trodde han ville bare gjøre det koselig for de som evnt gikk halloween hehe..Må spørre han om han visste om dette.

Ja det bør de absolutt opplyse om i media. Var jo en kjempegod regel det. Så er de med på det de som vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...