Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Har prøvd 1 år nå..trodde det klaffet denne mnd pga bekkenet.. Aldri plagdes så my før. Har hatt en betenelse i livmoren og fikk høre at jeg ha mindre sjangse til å bli gravid..ser ut som det stemmer. Mistenker at jeg har en ny betenelse.. Så håpet er vel ute,kan vel ikke få flere barn:-(
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Det var trasig å høre:( Men godt å lese at dere ikke er barnløse. Det må nå være en liten trøst;)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Er en trøst det ja..men altid ønsket meg mange barn. Både jeg og typen ønsker oss en gutt,men får ikke det tror jeg. Redd han finner seg noen andre..for jeg er lite kvinnelig og ikke kansje gi han flere.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Trist å høre, men det finnes hjelp hvis man ikke klarer det på egenhånd! En annen ting du bør gjøre er å snakke med mannen din om dette, jeg kunne heller ikke få barn og følte meg mislykka, til slutt brast det for meg å jeg sa til mannen min at han heller burde finne seg ei ny dame som fungerte og som kunne gi han barn, det var det han fortjente fordi han kom til å bli en fantastisk far. Han nølte ikke et sekunf før han svarte at det var det dummeste han hadde hørt! Han hadde da ikke gått gjennom alt dette her med meg hvis det ikke var meg han ville være sammen med, det var meg han ville ha, med eller uten barn! Ett år etterpå fikk vi vår nydelige prøverørs jente!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Så fint at dere fikk ønsket oppfylt:-) tror ikke det blir nå prøverør her,det er ganske dyrt? Faen,skulle fått mange unger før den betenelsen,den kunne venta til etter vi var ferdig med unger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå