Gå til innhold

"Tisseproblemer"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som må "presse" ut de siste dråpene når dere tisser?

Flyr stadig på do og tisser bittelitt, men opplever å ikke få tømt blæren helt uten å presse ut siste rest.

I tillegg drikker jeg veldig mye, men føler veldig lite kommer ut igjen. Hvor blir alt vannet av? Har bare 1 i ødemer.

Flere med meg?

Er i uke 38, forresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekket o du har uvi eller blærekatarr? hadde det på samme måte, følte jeg drakk masse og skjønte ikke hvor alt ble av og følte at blæren ikke fikk tømt seg skikkelig... de tok prøver av urinen min og sa den var fin, men til slutt spurte jeg om ikke de kunne dyrke den over natten, og da fant de blærekatarr som er litt mildere enn uvi, etter en kur med selexid ble det litt ferre toalettbesøk og da kom det også mer ut.

Skrevet

jeg og har det sånn av og til, men det blir ekstra ille når det er utslag på nitritt på utinen. kjøp en hjemmetest og sjekk deg, og ta tranebær, appelsinjuice og youghurt :-)

Skrevet

Takk for tips!

Hatt negative urinprøver til hver kontroll de siste ukene, men tidligere i svangerskapet var det 3 + leukocytter, ingen nitritt. Kan jo be de sende den neste til dyrkning uansett utslag.

Skrevet

Jeg har det nesten motsatt av deg jeg. Tisser ofte, men mye. Drikker bra og har 2(3) i ødem. Jeg er 37 uker. Slitsomt er det uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...