*babydrøm87* Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 jeg er født 09.02.87 han er født 11.05.74 han har 2 jenter fra før av og jeg har ingen, ønsker oss en gutt! men det får kroppen bestemme!' hadde voldsomme smerter i går i magen i 10 min, har ikke hatt mensen siden 1 okt, sen EL denne måneden også ikke ømme bryster som jeg pleier å ha ved mens og har økt melkeaktig utflod,festesmerter i går?? voldsomme smerter i magen og livmor + undelivet...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 1. november 2009 #3 Skrevet 1. november 2009 Jeg hadde villet dratt til legen om jeg var deg... Dette høres mer ut som en urinveisinfeksjon eller noe i den duren, man skal ikke ha voldsomme smerter i underlivet når man blir gravid... Beklager at jeg ikke kunne komme med noe annet
*babydrøm87* Skrevet 1. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2009 eh nei det stemmer nok ikke, har hatt mye urinveisinfeksjoner i mitt liv og vet hva de er, uansett de varer ikke bare i ti minutter, tenkte på festesmerter jeg da. men uansett takk for at du leste innlegget ;o)
zassy☆ Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Jeg spår at du er gravid med jente er bare hobbyspåer da! Når skal du teste? Lykke til!
*babydrøm87* Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 okai takk, jeg vet ikke enda vil se ann litt denne uka tilfelle mensen kommer! håper så inderlig etter 9 pp ... takker igjen..
Gjest Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Heisann.. Jeg kan desverre ikke se noe gravidtet på deg nå...Men kan hende jeg tar feil...Lykke til videre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå