Hobbyfotografen og Em Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Er den bra? Lurer på å dra å se den imorgen.. er den ok til ei på 3,5 år?
Verbena Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Var å så den med mine to på 4 og 5,5år og de var i himmelen! Kjempe gøy! Var flere i salen som var mindre enn mine å det virket som de hadde det topp de også!
Libido- Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Vi var på den med gutten vår på 3,5 år. Stor kosa seg han. Ikke blant de store disney filmene, men helt grei =)
Hobbyfotografen og Em Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2009 Så bra! Da blir det kinotur imorgen
Panterjenta85 Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Den er fantastisk!! Jeg og mannen min så den for et par dager siden. Bare de første 10-15 minuttene er en utrolig fin kortfilm i seg selv! Satt å hylgrein etter starten for blei så rørt!! Skal sies at vi har en utrolig stort hjerte for Pixar fra før av og det skal nok mye til før noen av oss har et negativt ord om noen av filmene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå