Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Føler meg skikkelig råtten nå. Jeg spurtet ut i sted og hang opp en lapp over ringeklokken rett foran noen søte små håpefulle monstre. Så skyndte jeg meg inn igjen.. Var ikke mye høy i hatten... Men til mitt forsvar så har vi svineinfluensa og mini har akkurat sovnet etter mange lange slitsomme sutrete dager..Og så hadde vi uansett ikke tenkt å åpne å dele ut noen små godterismittebomber grunnet at vi er svinesyke.. Men følte meg så slem i sted:-(
hettinettifletti Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Her har vi tatt ut batteriet til ringeklokka, mini har akkurat sovna og er ingen enkel sjel å få til og sove..... Håper de banker på i stedet, har masse godis å dele ut....
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg var å så men skjønte ikke hvordan man tar ut batteriet, tror vår ringeklokke er koblet til huset på en eller annen måte.. Er ikke helt oppegående i hode i dag, bare sliten og trøtt med dunk dunk i skallen.
ApriIbaby Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Hvis du har sånn med 2 metallplater på hverside er disse bare å nappe ut=stille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå