Gå til innhold

Hvordan er troll vinterdressene i størresen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ganske normale i størrelsen synes jeg. Minsten har 98 og bruker hovedsakelig 92/98 i klær. Snuppa er en 122 og har 128 i dress (trodde hun skulle vokse litt mer i sommer) og den er litt stor.

Skrevet

De var påsalg så tenkte jeg kanskje skulle bestille en til gutten min, men den jeg har lyst på gåt bare fra 98. Han bruker 92 i klær, og det er ikke mer enn et par mnd siden han begynte å bruke 92 heller:-/ Da blir kanskje 98 altfor stort? Andre med erfaringer? Han er forresten 86 cm lang.

Skrevet

mini har en i str 86.han er stor for alderen,blir 2år neste mnd...bruker str 92 i andre klær, så jeg synst de er store i str...

hvor var de på salg forresten?

Skrevet

Gutte min er 92-93 cm, han bruker da 98 og den kan han nok fint bruke helt frem til sommeren.

Skrevet

www.familiebutikken.no

Jeg bestilte til min sønn til neste år og kjøpte 104, han blir 4 år i mai.. Han har reima sin babymodell i 98 nå, og den holder nok i hele vinter frem til våren. Han er ganske normal i vekst. Ikke spesielt stor. =)

Skrevet

mini har reimatec nå i str 92, den er akkurat passe.

tror ikke jeg kommer til å bestille mer enn str 98 vertfall,og mini er litt stor for alderen også...

Skrevet

men hvilken str må mini ha i finlandshette? han blir 2 år,men dette tenker jeg skal være til neste vinter...str 52 eller?

Skrevet

Jeg bestilte den til jenta mi som bruker 98 til vanlig, og hun svømte i den. Den er aaaaalt for stor, holder kanskje til neste vinter. Veldig fin dress da.

Skrevet

hvis han er 86 lang tror jeg 98 blir altfor stort.. jenta mi er 98 lang og passer 98 i den dressen.. kan bruke 104 også.. men 98 passer bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...