LilleBanan blir storebror Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Hva for nogodt er det dere som er kvalme lager dere? Usj det er ikke no som frister men hjelper jo å spise litt. Nå må denne kvalmen gi seg sbart assa
petite fleur Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Når jeg er kvalm, er det pommes frites med masse krydder som duger. Gjerne med biff ved siden av, uten saus eller mais eller andre "kvalme" ting. I hvert fall ikke noe med tomatsaus, fysjom.
LilleBanan blir storebror Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2009 hmmm ja det hørtes ikke ille ut.... får kansje prøve det
FruBoger fødeklar Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg spiste utrolig mye sånn Snack`a`Jack! Hehe..og det orker jeg ikke lukta av nå lengre:P Druer var godt husker jeg, friskt og søtt. Og kaptein kjeks med skinkeost, flere pakker:P Lykke til, trøst deg med at det forhåpentligvis går over;)
Iselilja Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Her går det i sushi, salat, kiwi og klementiner. Og masse iiiiskaldt vann. Det er det jeg har levd på de siste ukene, og det eneste jeg klarer å få ned (selv om det ofte kommer opp igjen...) Alt av kjøtt og gjærbakst kan jeg bare glemme, og orker ikke en gang tenke på søtsaker, jeg som egentlig er svoren sjokoholiker
* nurkimagen 2006 + 2010 * Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Skal man ikke være forsiktig med rå mat; tartar, sushi. Også røykelaks, spekemat og andre ubehandla matvarer? Noe spiser jeg, men sushi har jeg ikke turt og spise. Her går det i knekkebrød med brunost, pommes, epler, bananer og druer. Salt mat er godt, men søtt er IKKE fristende lenger, enda jeg også er skikkelig hardt ramma av sjokoholisme. Ikke brus er godt engang Håper vi snart kommer ut av denne bobla Bra det ender i noe godt da iallefall!
2010 Mammaen Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Har ikke vært veldig kvalm Pga akupunktur), men det har gått mye i knekkebrød de siste ukene. Av pålegg har det gått i kremost, brunost eller gulost. Ritz kjeks hjelper også. Jeg har også synes pommes frites er ok (til tider), potetmos, og litt vanlig potetgull (til tider). Syrlige ting som juice, sitronvann, nype-te, te med sitron-essens å drikke har vært deilig. Salt lakris var godt å knaske også de dagene/tidene jeg var ekstra kvalm (nå takler jeg det ikke..). Det som er det vanskelige er at man må spise akkurat det man har lyst på der og da for at det ikke skal bli verre. Det er derfor vanskelig for oss å anbefale deg så mye. Anbefaler likevel at du spiser lettfordøyelig mat! Lykke til :-)
LilleBanan blir storebror Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2009 takk for mange gode tips. Sushi er godt, spist en del av det. Kiwi og druer hørtes digg ut, kapteinkjeks også! Så har jeg rååå lyst på gravlaks på flatbrød nå Jeg også er gal etter sjokkis men ikke etter jeg ble gravid nei. Lyst på spekemat men det er det eneste jeg styrrer unna nå, det og muggoster. Ja ja, takk for gode tips damer
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 ikke spise gravet laks, lillebanan... Styr unna for gravide.
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 1. november 2009 #10 Skrevet 1. november 2009 Det står på www.matportalen.no at man kan spise gravlaks og sushi, bare man spiser den ferskest mulig. Og ikke sushi med tunfisk.
Gossip Girl Skrevet 1. november 2009 #11 Skrevet 1. november 2009 Je spiser masse druer og epler. Absolutt ingenting annet frister!! Er super kvalm, men kaster ikke opp. Skulle nesten ønske jeg kunne spy så jeg ble kvitt kvalmen. Det verste er at det er ingenting av drikke som frister heller. Vann, brus, juice, saft... alt smaker dritt selv om jeg er konstant tørst. Håper håper håper at denne kvalmen gir seg. Var ikke på langt nær så kvalm med nr 1 og nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå