Gå til innhold

priser ¨på vogner. hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjøpte en vogn som jeg angrer litt på kjøpet. Det er en kjempe vogn, men jeg får ikke bruk for den og den var veldig dyr. Jeg har bare brukt den 2 små ganger. Må jeg ta halv pris, eller er det ok å bare sette den ned et par tusen lapper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan nå godt prøve det. Bare sett ned en liten 1000-lapp også. Skriv at det er prutingsmonn, men få frem at vogna er lite brukt.

Skrevet

jeg bare ser at det ofte er innlegg her om overprisning på finn og jeg gidder ikke å overprise. så vil gjerne høre hva andre synes. Vognen kostet meg 12500 ny. er det ok å selge den for 10.000 ??

Skrevet

Ja, det må være greit å prøve på det. Siden vogna er svært lite brukt. Man kan snakke om overprising når man ser ei utslitt vogn de skal ha over 1000 kr for, tom over 500 i noen eksempler. Men på ei så og si ubrukt vogn må det være greit å be om noe oppimot det man ga for den.

Kan jeg spørre om hvilken vogn det er? Siden den kostet så mye ny?

Skrevet

det er en peg perego :) men det følger med alt utstyr som er å få kjøpt til den også. derfor den er litt dyrere enn om man "bare" skal ha vognen. bare vognen selges for 9500 kr ny

Skrevet

Jeg synes 5000 er passende pris for den vognen. brukt er brukt

Skrevet

tviler vel egentlig på om noen gidder å betale kr 10 000 for en brukt vogn, man får jo flotte splitter nye vogner for den prisen...

Skrevet

Jo, men om noen vil ha akkurat DEN vognen, hvorfor ikke da kjøpe den, så og si ny, men allikavel spare et par tusen? Prøv med 10.000 du HI, det er ikke verre enn å sette ned prisen etterhvert om du ikke får solgt den.

Skrevet

Vil tro det er lettere hvis den er kjøpt i butikk i Norge ganske nylig og du har kvittering på kjøpet som kjøper kan få med. Har du kjøpt den på nett eller har mistet kvitteringen, så vil jeg tro det er mye vanskeligere å få en høy pris for den.

Skrevet

Selv om det er med ekstra tilbehør får du no aldri solgt den for mer en bare vogna koster ny. Du bør i alle fall ikke ta mer for vogn emd tilbehør enn det vogna koster. Får du 8000 kr er du heldig etter min mening. Men du kan jo selvfølgelig prøve deg, men jo lengre tid det går jo mindre blir vogna verdt.

Skrevet

dere er heldig som har så mye penger og bruke på en vogn :) 12000 er jo det dobbelte av hva jeg betalte for utstyr totalt før poden kom det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...