Gå til innhold

huff hodepinen min gir seg ikke :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen min (eller dvs en mannlig legevikar for min egen fastlege) i går som tok blodtrykk og sjekket urin- alt var bare fint..men han kunne ikke svare på om det var vanlig med hodepine i slutten av svangerskapet eller hva det kunne komme av...veldig lite hjelpsom...

har hatt det i 5 dager nå, dundrer i hodet/pannen og dunker i øra...føles ut som et skikkelig trykk i kroppen som går opp i hodet :o(

er det fler som har hatt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn i sommer, da jeg var en 5-6 måneder på vei. Var på legevakten og det var ingenting, men jeg hadde så vondt at jeg bare lå rett ut på ryggen med teppe over øynene, var vondt i hodet bare jeg snudde meg... Men dette gikk over i løpet av 4-5 dager... Stakkars deg, håper det snart går over!!!

Skrevet

Ta kontakt med føden du,pannehodepine kan være tegn på svangerskapsforgifting. Jeg har hatt det 2 ganger

Skrevet

de har utelukket svangerskapsforgiftning i går da blodtrykk og urin er helt normalt...

huff ja det er slitsomt- hvertfall når legen også gir uttrykk for at det ikke er vanlig for gravide...blir jo bekymra :o(

nei jeg får bare fortsette å slappe av å vente på at det går over!

Skrevet

Hei lillebie;)

Følger med deg! Men skriver mest innlegg inne på ass,befr. der jeg dessverre fortsatt tilhører;(

Men siden vi i utgangspunktet hadde termin nesten likt¨, vil jeg følge med på deg vøttø:) Er så glad på deg og din kones vegne at dere snart skal få møte deres lille vidunderlig prins;)..men skjønner at denne hodepinen er tøff! Hodepine er vel egentlig noe av det verste man kan ha,-man fungerer ikke i det hele tatt jo! Har du snakka med Føden på Ahus eller?Ta en tlf for å høre hva de sier også. Sannsynligvis er dette hormonellt, da du har negativt utslag på urin og BT. Har du ødemer?(hoven i beina eller noe?) Drikker du nok væske? Væskemangel kan gi hodepine. Men det er helt riktig av deg å ta dette på alvor, lillebie. Hodepine på slutten av svangerskapet skal sjekkes ut...men ofte betyr det ingenting altså. Håper den gir deg snart;) Tenker masse på deg;)

Klem til deg fra meg:)

Skrevet

Har du fått sjekket blodprosenten din i det siste også? Tror hodepine også kan skyldes jernmangel...

Skrevet

Jeg har også hatt sånn dundrende hodepine i et par perioder. Men så lenge urin og blodtrykk er bra, så er det jo ikke SVF... Men følg med, drikk mye vann, sov og hvil deg mye. Ta to paracet, slukk lyset og la hode hvile. Uff, føler med deg! Hodepine som ikke gir seg er så fryktelig vondt! Og så er det lurt å ta en telefon til føden om det ikke gir seg eller hvis du bekymrer deg.. Lykke til!

Skrevet

nei jeg har ikke ringt føden - for prøvene var jo normale... det eneste som hjelper er å ligge å slappe av i mørket...har hatt migrene tidligere men er liksom ikke helt det jeg har nå føler jeg ...

blæh er sliten nok fra før enn at dette skal pågå så mye lenger!!kvier meg for å ta noe som helst smertestillende, selv om jeg vet at paracet ihht doeseringen på pakken er ok å ta...

Snuppis så koselig å høre fra deg :o) ja det er ikke lenge igjen før vi får møte lille prinsen vår :o) unner deg at du klarer det på neste forsøk- godt å komme igang før jul tenker jeg :o)

Skrevet

Takk lillebie;) det er med blandede følelser vi starter på`n igjen...men mest av alt gleder vi oss til å få satt i gang igjen. Starter på spray lørdag 7 nov. Blir en extra lang sprayperiode denne gangen, spraye i 27 dager før sprøytestart...<ønsker deg masse god bedring, og MASSE lykke til med fødselen;) Jeg følger med på deg her inne;)

Klem til deg fra meg:)

Skrevet

Har du stiv nakke???

Ofte kjeme jo dei verste hodepinene fra det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...