minnicec Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 jeg har i det siste hatt noen dager da jeg våknet og var kvalm, og det har vart ut dagen. er dette vanlig? husker ikke om jeg var det sist gang.. føler meg uggen.. er ikke syk ellers
mirremamma Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 hei=) jeg er i slutten av uke 35 og er også kvalm, men jeg blir d på kvelden.. liten matlyst har jeg også. sist jeg var på kontroll hadde jeg gått ned 2 kg..men har hatt influensa også oppi d hele =) ellers presser d utrolig mye på i underlivet, noe som er ubehagelig..... jeg var også litt kvalm i siste svangerskapet mot slutten..
Småtorsk Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er uke 36+6 og er kvalm, har vært det mange uker. Men har vært mye kvalm i hele svangerskapet, da. Jordmor sier det er normalt. Har hørt at det kan komme av sure oppstøt, eller at det kan ha med det gjøre at magen presser på indre organer.
storm i et vannglass Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Har vært kvalm/kastet opp siste dagene, men jeg har både tatt vaksina og går på en antibiotikakur så, vet ikke hva som er hva...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå