Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 sønnen min vil nemmlig ikke være der lengre,er 14 mnd...så vurderer å sette den vekk..Men den har vært vanvittig grei å ha hvis jeg skal dusje,men nå er det hyling bare vi tenker på å sette han oppi der.p
Mor Løvehjerte Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Den har bare vært brukt til rot de siste månedene. Vesla er 14 mnd.
Makko med to små gutter Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Mini nekta når han var omtrent 9-10mnd. Nå er han 14mnd og har tilgang til gang, stue og eget rom, det går helt fint, selv med valp i hus :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Vi pakket den vel bort når hun var ca 9-10 mnd'er, men den siste mnd'en ville hun ikke bruke den i det hele tatt. Stod kun og ropte på oss..
lille sprelle Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 har den stående fremme til påkommende tilfelle. Er lite glad i den, men dersom jeg må noe presserende av noe slag og ikke kan ha henne med, er det der hun må være (skjer sjelden) 19 mnd. - nå skal det sies at vi har god plass og at den ikke er i veien i det hele tatt
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 Hos oss har vi den stående, men hvor ofte bruker vi den? Hmmm ytterst sheldent.. Kommer liksom bare ikke på å sette han der. Jeg har alltid hatt han med på badet når jeg dusjer (men som oftest dusjer jeg om kvelden så jeg slipper det) og har liksom ikke hatt helt bruk for den. Så vurderer å sette den bort, men har så god plass at det har ikke blitt noe av.. Eneste jeg merker er at mini elsker å sitte der for å få fred og ro i blandt og slappe av;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå