Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er så lei meg. Jeg er så lei av å ikke være bra nok, gjøre ting rett og av å alltid få kritikk for det jeg gjør. Jeg er så lei av at alle i familien hele tiden skal kritisere meg at jeg nå sitter her og griner. Jeg ønsker ikke ros og annerkjennelse for hver minste lille ting jeg gjør. Alt jeg ønsker er at de behandler meg som et voksent menneske og lar meg ta mine egne valg uten å bli kalt dum, teit, ubetenksom og umoden. De trenger ikke alltid å være enig i mine valg, men den konstante kritikken sliter på meg og sliter meg ut. Det er tungt å alltid måtte forsvare seg og jeg er lei. Jeg føler meg så liten. Jeg prøver å heve meg over det. Men når jeg er alene så kommer tårene....
mer enn bare mor Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 klem til deg hva er det som har skjedd?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Masse ting som har bygd seg opp over lang tid og noen ganger så topper det seg litt ;(
mer enn bare mor Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 kjenner til det godt å få litt utløp i blant!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Vet akkurat hvordan du føler det. Er lov å si fra og gråte kan heller ingen nekte deg Lykke til da :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 kjenner meg litt igjen. jeg var også vantmed å bli mye kritisert fordi jeg ofte valgte ting andre ike valgte. ble til at folk kritiserte. etterhvert lærte jeg meg til å svare for meg det kunne være så enkelt som å svare: men du er da ikke meg!og jeg vil gjøre det slik...,-på ekkel kritikk.På den måten sluttet folk å kritisere. jeg kunne også spørre: er du misunnelig eller legger du deg opoi andes saker bestandig? Hehe,det er godt å ha noen komentarer på lur,det får man til å føle en liten seier når man ser at andre tar "hintet". Lykke til,ingen har lov å kritisere oss selv om vi tenker litt annerledes!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Klarer ikke svare tilbake og får meg ikke til å være frekk. Stenger det heller inne helt til det bobler over som det har gjort i dag. Jeg burde sikkert bli mye tøffere, men det er vanskelig når det er familie som jeg også trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå