Gå til innhold

Faenfaenfaenfaen, fikk nettopp en positiv test!:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke akkurat noen overraskelse, tok testen fordi jeg tenkte at den kunne jo bli negativ, og jeg ikke trengte å bekymre meg og kunne kose meg på halloweenfest i kveld. Men den var altså positiv. Passer så utrolig dårlig!:-/ Vet ikke hva jeg skal med dette innlegget, måtte bare få det ut, orker ikke fortelle noen jeg kjenner om dette hvis det uansett ender med abort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det som deg... Er redd jeg er gravid igjen... Og det går ikke. Tør ikke teste for jeg "vet" jeg er gravid.

Skrevet

Been there, done that. Lykke til.

Klem

Skrevet

Huff, det er ikke moro med uplanlagt graviditet. Hvis du ikke har noen å prate med kan du kanskje prate med amathea, det sies jo at de er flinke til å lytte og veilede.

Lykke til med avgjørelsen.

Skrevet

Uff ja, jeg har jo utsatt testinga i ei uke. Trøsta meg med at angrepille og stress kan utsette mensen, men det tydeligvis har skjedd er at angrepilla funka ikke. Vet jo at jeg må ta abort, da det bare ikke går å få barn nå, men på en annen side så tenker jeg på at dette må det jo være noe symbolikk i, at denne spira skulle komme (kondom som sprakk og angrepille som ikke funket, hva er sjansen liksom?)

Ble bare helt apatisk nå, og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

har vært der jeg også, for 13mnd siden..

Jeg var 21år og var alene med datteren min på 9mnd, hadde akkurat blitt sammen med en ny mann, så ble jeg gravid. Kunne ikke passet verre:S Hadde akkurat begynt på siste året av utdannelsen min. Det gikk bare ikke. Jeg tok abort, kun barnefaren som visste om det. Han stakk samtidig. Fy søren så glad jeg er i dag for at jeg tok abort! Fullførte utdannelsen med gode karakterer, fikk drømmejobben, flyttet inn i splitter ny leilighet tidligere denne mnd. Ingenting av dette hadde gått om jeg hadde behold..

Skrevet

Jeg er en av dem som både har bannet og felt mine tårer over negative tester og uøsket mens, så jeg er kanskje ikke den rette til å svare deg.

Vil bare ønske dere lykke til og oppfordre deg til å kontakte en god venninne, helsestasjonen, Amathea eller noen andre som du føler du kan snakke med. Kanskje det blir lettere hvis du får snakket litt om det. Og det gjelder sikkert enten dere velger å beholde barnet eller å ta abort.

Skrevet

Sitter og her og er skitnervøs for at jeg er gravid igjen...

Absolutt verste som kunne skjedd....

Aner ikke hva jeg gjør om ikke tanta kommer, tror ikke hun kommer for å si det sånn!

Har tatt abort en gang før.. føler vel egentlig at kvota mi der er brukt opp.. kan jo ikke ta 2 aborter liksom! Blir helt flau av tanken!!

Skal vel sies at jeg ikke tåler hormonell prevensjon, ikke tåler jeg vanlige kondomer heller.. haha detter er vel min skjebne dette...

Blir gravid bare jeg hører ordet sex!

Er jeg gravid nå tror jeg at jeg bare kjører bilen i en fjellvegg... men det går vel ikke når jeg må ta hand om de onga jeg har!

FAN!!!!

SKAL ALDRI MER HA SEX!!

Skrevet

Unnskyld meg, men da får dere beskytte dere, om dere ikke ønsker og bli gravid. Men selvsagt går dere på pillen, det gjør de fleste her på Bim, blir gravid likevel. In my ass.

Skrevet

Hvis dere har kjæreste,er vel ikke det noe problem?

Skrevet

verdens heldigste mamma

Så synd at du har vansker med å bli gravid. Synes det er stort av deg å svare meg, og jeg skjønner at du føler deg heldig som har blitt mamma! Jeg har det motsatte problemet, jeg blir gravid veldig lett, og i tillegg tåler jeg ikke hormonell prevensjon. Er vel derfor angrepillen ikke funket da den er jo å sammenligne med 4 x p-piller.

Vært en rar kveld i kveld, har sittet sammen med venninner på Halloweenfest og tenkt at jeg faktisk har noe i magen. Føles helt uvirkelig. Jeg har jo barn fra før av, men da jeg ble gravid med dem var livssituasjonen helt annerledes, og jeg trengte ikke vurdere abort. Nå er jeg dessverre i den situasjonen at abort virker som den eneste løsningen!:(

Skrevet

Forresten HI over her, og jeg skjønner ikke helt svaret til Anonym 21:27. Kommer jo klart frem at jeg har beskyttet meg, og det faktisk med andre ting enn pilla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...