Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Så skal de få godteri! Nå bør det komme flere unger, jeg har til og med kjøpt inn masse øyer og diverse ekle greier til i kveld =D
Mille** Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Her har det ringt på siden kl 17! Har heldigvis kjøpt inn en del godis. Masse glade og utkledde barn. )
ApriIbaby Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Og hit!! Har en 4 åring som sitter spent som en felestreng og stirrer forventningsfullt ut av vidnuet mot innkjøringen vår....Vurderer snart å kle meg ut selv :-/. Det kommer jo ingen.................
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2009 Så gøy! Kom to hekser i ste =) De sa "tuusen takk" og smilte=) Så gikk de bortover ganger her og sa "ååå vi fikk miniøyer joo..." Hihi!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2009 Nåmmen, stakkar liten.. Håper det kommer noen da! Uff, man vet ikke helt hva man skal si eller gjøre om det ikke kommer noen nei.. Hadde nok kledd meg ut selv jeg også=) Her ules det som bare det ute=)
mai mammaen til to Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 jeg har kjøpt dødningshodet kjærligheter.. hehe. Snuppa på 3.5 er helt vill her og venter og venter. ser i vinduet...... har vært to puljer her. så håper på flere...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2009 1 åringen min la seg 18.15 hun... Stuptrøtt.. Hadde håpet at hun skulle være våken når de kom, men nei.. Tenkte å se om hun ble redd eller ikke...=P Kanskje litt slemt men tror egentlig ikke hun hadde blitt så redd. Synes det er litt morsomt jeg =D
ungdomsmor Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 8åringer min sitter inne med feber og hoste og håper det kommer noen siden hun ikke kunne gå ut selv,men ingen har vært her gitt:-(
Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 De kan komme hit også, jeg har kjøpt inn altfor mye smågodt. Hvis vi ikke blir kvitt det blir bare jeg og mannen å spise det opp (er jo ikke sunt for barna vettu)
alvamamma Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Send dem hit og! I fjor kom det 20 - 30 unger hit. Har kjøpt inn massevis og bare vært 8 her.. 3 åringen har vært spent siden de første kom i 17 tida, han venter jo forgjeves stakkar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå