Gjest losen Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Vi har flytta inn i nytt hus, midt i nabolaget. Alle som selger lodd eller går julebukk stopper her hos oss. Hadde nå ikke tenkt noe særlig på hele Halloween, men fant fort ut at vi måtte haste avgårde på KIWI, så vi hadde noe til barna om de skulle komme til oss. Stakkars de små, var flinke å hjelpe å lage til små pakker med snop, og nå har de fått hver sin til å kose seg med før legge tid. Ingen Knask og Knepere dukket opp hos oss :-(
MJ<3 Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Her dukket første gjengen opp nå, ifjor holdt de på til midnatt. Så de kan fremdeles komme Skal henge lapp etter Jakob har lagt seg om at de ikke må ringe på pga barn som sover da.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Var et lite rush her for tre kvarter siden, men nå er det stille igjen. Har også flyttet siden sist Halloween, så det er superhyggelig at noen kommer. Da jeg bodde i blokk satt jeg der alene med godteriet og furtet. He he.
mamman til to gutter Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Sett ut en lykt til neste år og heng opp noen edderkopper el på døra, så skjønner de at dere vil ha besøk selvom dere ikke kjenner så mange i området.
Gjest sug lut Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Det er tidlig ennå, vi går ut nå. Og for oss som har svelga en hel kamelflokk for å gjøre Halloween, det oppveies VELDIG av de superlykkelige heksene jeg har i huset nå, de har gleda seg i uker alle fire.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 her har det vært 11 unger og fått gotteri.noen små søte jenter med heksehatter, sang tilogmed litt for oss.har ennå litt gotteri igjen ,så vi håper på mer besøk .
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Ingen som kom her heller og det er like greit! Bruker ikke penger på godis når jeg syns hele greia er idiotisk. Julebukker er kjempekoselig, men Halloween er så unødvendig det kan bli!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 her har det vært mange.. men vi har gresskarlykter utenfor døra så det synes at vi vil ha besøk! Og det er kjempe koselig... men!!! j....bortskjemte drittunger altså.. ikke alle, men mange! Kaster seg over bollen med godteri og tar hånda full, selv om jeg sa at de kunne få ting hver.. og så sier de ikke takk en gang!!
Gjest losen Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Fremdeles ingen her hos oss. Men de kom jo på nyttårsaften, og det er jo kos. Selv gikk vi alltid nyttårsbukk, og gleda oss masse og koste oss masse med det. Kanskje halloween ikke har nådd oss her ute enda. :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #12 Skrevet 31. oktober 2009 Her har vel vært en 15-20 stykker i kveld:) Alle har fått litt snop, og alle var fint utkledd:) Vi har gresskar med lys i utenfor, så det kan jo kanskje ha vært litt reklame? Mine har kost seg, og fått snop der de har gått. Og ingen har gjort knep, selv om de ikke får alle steder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå