Gå til innhold

Føler meg lurt! Riene har stoppet opp:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet tidlig i morrest av rier. Har stort sett holdt på jevnt og trutt i hele dag, men nå er det full stopp. Grrrr.. Var sikker på at jeg ville få henne i armene i løpet av dagen værtfall, men ser ut som dette kan ta tid:S

LURERI!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjipt!!!! Når det endelig skjer noe så skulle det ikke vært lov å stoppe opp...men det er nok ikke lenge til du er i gang igjen skal du se:)).

Hvor langt på vei er du?

Sitter her og venter selv. Ble strippet i går og i dag kom slimproppen. Nå murrer det litt i mage og rygg. Håper det tar seg opp....Men var ganske umoden i går, så har ikke for store forhåpninger....

Skrevet

Jeg er i uke 40 i morgen. Mensterminen er i dag, og UL-terminen på onsdag. Ser ut som jeg er i gang igjen. Men riene er uregelmessige enda. Har kommet en del slim med blod i løpet av dagen. Fikk konstatert 1-2 cm åpning i går hos legen. De riene jeg har hatt i dag har vært vonde, men absolutt levelige.

Murringene dine er et godt tegn:) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Hvordan er det med deg i dag?

Kanskje du allerede har født?:)

Jeg hadde regelmessige kynnere (7.min) med ryggvondt et par timer i går kveld, men dette forsvant helt når jeg gikk å la meg og kjenner ingenting i dag.....42 uker i dag....må jo snart være min tur nå......

Lykke til! Du er jo virkelig i gang du, så spennende!!!

Skrevet

Så spennende! Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...