Emmasmamma Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg har en syk snuppe på 6 år her, som ikke har vært syk siden hun var 2 år. Derfor har jeg ikke noe særlig erfaring med å måle temperaturen hennes. Jeg forstår at dere her inne ikke kan si meg noe om akkurat hennes normaltemperatur, men kan jeg få høre deres erfaringer med måling av temperatur under armen? Hvor mye må dere legge til? I stad var hun glovarm, og tempometeret viste 38.6.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Man skal legge til 0.5 når man måler under armen.. Det beste er å ta i endetarmen.. Ho har jo tydelig feber da.. God bedring!
Emmasmamma Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2009 Ok, takk:-) Ja, jeg vet hva som er best...men hun nekter plent;-) Mange steder har jeg lest at mange må legge til mer enn 0,5 også. Vil høre om noen har noen erfaringer med det?
Mille** Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Noen steder står det 0,5, noen steder 0,6 og noen steder 1. Har selv lært 1, og at det er så uåplitelig at det er like godt å la være. Spesielt på barn. Er hun så varm at det er helt nødvendig å måle da, syns du? Noen ganger er det faktisk sånn at man må, selv om man ikke vil. ;o) God bedring til jenta di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå