Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Hvor gammel var han? og hvor gammel var du da?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Ehh.. var det et overgrep? Ikke normalt at en mann på 47 har sex med en 13-åring. Pedofil?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Minn mann som nå er 43. Neste år er han 44 og sånn fortsetter det
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 var frivillig. fikk kontaktkort etterpå. helt vanlig
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Helt vanlig? Det er vel strengt tatt prostitusjon!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Bra at det var frivillig da, men helt vanlig er vel ikke dette likevel? Pedofil tenker nå jeg likevel. Og at han "betalte" deg med et kontantkort sier vel også litt eller? Ikke vondt ment dette altså, men hvordan ville du reagert på at en 47 åring ville ha sex med din 13-åring?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #15 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg er faktisk ikke sikker, for jeg hadde et lite av og på- forhold til en som var en del eldre enn meg, uten at alderen var diskutert noengang. Kan tenke meg at den gangen var han rundt 35-40, og jeg var 18-19 et sted?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #18 Skrevet 31. oktober 2009 24 å han godt over femti, om ikke 60, er ikke sikker. han er også en veldig kjent person i norge ( spesielt i rallymiljøet) han er gift , å jeg har vært ute med sønnen hans , makan til drittsekk egentlig. å nei jeg lå ikke med han pga kendisstatusen, visste ikek før etterpå at han var kjent jeg. han er deilig som f enda han er gammal da.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #23 Skrevet 31. oktober 2009 Han var vel noen og femti, jeg var 19. Presidenten i et firma jeg jobbet for i utlandet. Han var og er utrolig deilig. Tror jeg tente mest på at han hadde så mye makt i det miljøet vi levde i da. Jentefut til tusen, men det fine var at han var så respektfull og ordentlig! Ikke alle eldre menn er skikkelig griser. Ellers fra den tid til nå (25) Har vel de fleste vært mellom 30 og 39.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #25 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg var 19 og han 27. Jeg liker ikke eldre menn,holder meg til de på min alder +/- 3 år. Er 24 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå