Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Fikk brevet idag, det vart satt til 0,- kroner. I brevet sto det at han var lærling, og ikke bodde sammen med andre voksne bl.a. Han er ferdig med lærlingetiden nå, så vidt jeg vet. Og han deler bolig med samboeren sin, samt sin far og søsken. Er det bare jeg som føler det er urettferdig at han ikke skal betale noe i bidrag, men at jeg skal betale for kjøring under samvær. Han tjener bedre enne meg, bor gratis sammen med samboer og andre voksne. Har mini på samvær 4 netter i månden.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 Du kan klage på vedtaket innen 3 uker, og legge ved de opplysningene du kommer med her.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Du får vel nok støtte som alenemor.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 Du klager, legger ved bevis, og sier alt du vet om han. Nevn navn på hvem han bor sammen, og si fra om at han lyver osv. Det gjorde jeg på min eks, og han fikk ikke medhold i andre runde!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 For et merkelig svar. Synes du ikke faren skal være med og forsørge ungen sin?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Sa bare sender du klage på vedtaket enkelt og greit og legger med de riktige opplysningene. Og du andre som svarte her at ho fikk nok støtte som alnenemor. Mener du virkelig at fordi ho får økonomisk hjelp så skal faren slippe å betale bidrag når han faktisk har økonomi til det? Det er da hans barn også
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #9 Skrevet 31. oktober 2009 Tåpelig svar å si at alenemødre får nok støtte, ja. Hva om HI bor fks i utlandet??! Da får man KUN barnebidraget!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #10 Skrevet 31. oktober 2009 Det er enormt viktig at du skriver hvor lite samvær han har, og hvor mye utgifter du har selv! Legg også ved alt du vet om han, og evt hvor han nå jobber! Dette er essensielt.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #11 Skrevet 31. oktober 2009 Ja, tenk så ille og bare få bidrag da. Gurimalla assa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå