~sjiraff~ Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Synes egentlig at det er litt ubehagelig. Minsten er er sjelden særlig varm med mindre han tipper 40. Nå er han i grei form, litt hostete og slækker litt på fanget innimellom. Er ikke varm, men pga slækkingen tenlte jeg å sjekke feberen, og den var på 39,3. Sånn har han vært før også. Vet jo at så lenge allmenntilstanden er grei så gjør det ikke noe med høy feber, men synes allikevel det er litt ubehagelig.. flere barn som er sånn?
blockarella Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Lillegutt her er akkurat sånn nå... Egentlig i grei form, men slapp og litt ekstra sutrete innimellom - har rett over 39 i feber. Er helt enig i at det er ubehagelig, og litt vanskelig ift å holde ham inne eller dra ham med på ting... Og selv jeg som er ganske så avslappet i forhold til svineinfluensaen må nok innrømme at jeg har sjekket på nett ang symptomer på svineriet... ;-) Håper minsten snart blir bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå