Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #1 Skrevet 31. oktober 2009 Ble litt inspirert av røyke- innlegget her, og syns det er FLOTT at så mange av dere røykende dropper røyken når dere blir gravide. Flinkinger:-) men dere som snuser da? Dropper dere snusen? (er snus forresten like skadelig som røyk?) uvitende nysgjerrig..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #2 Skrevet 31. oktober 2009 Helt enig.. Kjempe flott:)) Jeg vet ikke hvordan det er med snus men vil ikke tro at det skader fosteret. Snusen kommer jo ikke ut i blodårene..
Rampejenta82 Skrevet 31. oktober 2009 #3 Skrevet 31. oktober 2009 jeg har lest at det er farligere å snuse en å røyke. om dette stemmer eller ei vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Nei det er ikke det. De har nettopp hatt en stor undersøkelse om dette og faren for kreft er ihvertfall ikke større ved snusing, men det er jo langt ifra bra. Legene gikk ut og anbefalte røykere og begynne med snusing istedenfor..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #5 Skrevet 31. oktober 2009 i forholdt til graviditet, eller sånn generelt? Det finnes jo denne "jentesnusen", har hørt at det er mye mindre nikotin i disse enn i de vanlige snusene.. HI
Luthien1 Skrevet 1. november 2009 #7 Skrevet 1. november 2009 Vel, siden nikotin er skadelig for fosteret og det er nikotin i snus, så er vel dette ganske given? Snus er bedre enn røyk når man ikke er gravid, når man er gravid er det nei-fy med begge deler.
tante grusom master of law Skrevet 1. november 2009 #8 Skrevet 1. november 2009 Eh. Kommer ikke snusen ut i blodet? Dummeste jeg har hørt. Selvfølgelig går nikotinen ut i blodet.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2009 #9 Skrevet 1. november 2009 Jeg sluttet iallefall å snuse da jeg fant ut at jeg var gravid. Min lege sa at det ikke var forsket nok på hvorvidt det var skadelig for fosteret, men nikotin er som nevnt ikke så veldig bra for et lite foster. Problemet med røyken er jo de 3999 andre giftstoffene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå