Gå til innhold

Er dere sydd nedentil og er stingene forsvunnet?


trilletroll

Anbefalte innlegg

jeg ble sydd nedentil og det er nå 6 uker siden, stingene skal angivelig løse seg opp av seg selv..men når da??

De er der enda og jeg syns det er på tide at de tar avskjed, noen andre som er sydd? Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hå...håper å se deg på treff foresten på tirsdag! Og hvordan går det med lille Leonard...har han kolikk eller er han bedre nå?

Når det gjelder sting så ble jeg sydd pga en liten rift foran. Jordmor sa jeg var heldig som rivnet så lite, MEN gjett om jeg ikke har følt meg heldig de siste ukene nei. Alle stingene gikk opp etter noen dager...jeg hadde syke smerter og geografien der nede er ikke slik den var tidligere nei...men de vil ikke sy på nytt for det kan bare gjøre vondt verre... Festlig hele greia..men jeg har hvertfall ikke vondt lengre og det er viktigst! Kan ikke si noe annet jeg.. Men man skulle vel tro at de skulle forsvinne snart disse stingene ja... Har du vært på 6 ukers kontroll? Du kan jo evt spørre legen da...mener de skal sjekke sting og slikt ja... Jeg skal hvertfall få min lege til å sjekke om alt er ok der nede på torsdag når jeg har min 6 ukerskontroll!

 

Som sagt, håper å se deg på galeriet på tirsdag :-)

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på 6 uker skulle de ha løst seg opp! Ca halvparten av stingene mine gikk opp etter 3-4 dager, men resten ble borte etter noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...